Vesmír

Vesmír

Anotace: Jsme sami ve vesmíru ???? Je vesmír opravdu nekonečný ???? Co je za jeho hranicemi ????

Každý z nás se alespoň jednou za čas podíval v noci na nebe. Někdo se tam dívá i častěji, a říká si že je to nádhera. A každý z nás se snad pozastavil nad otázkou, ,,Jsme ve vesmíru opravdu sami?´´ Končí někde vesmír ? Jak to vypadá za jeho hranicemi?
Začal bych otázkou velikosti vesmíru. Vesmír je obrovský prostor tmy a chladu kde není nic kromě hvězd a kamení. Říká se že sevesmír rozpíná, ale co je za jeho hranicemi kam ještě nedošel ???? Mám takovou představu že je tam prázdný bílý prostor který se má stát vesmírnou součástí.
Dalším tématem kterým se lidé tak rádi zabývají je jestli tam někde v tom prázdnu existují i jiné civilizace než ta naše ???? S kamarádej jsme došli k závěru že tam jsou určitě jiné civilizace existující v odlišných časech odehrávajících se jinou rychlostínež ten náš, a na jiné vyspělé úrovni. Třeba tam jsou galaxie ve kterých plyne čas strašně pomalu narozdíl od toho našeho, ale jim to připadne normální, vnímají ten čas tak jak ho vnímáme my tady. Nebo v jiné galaxii ubíhá čas rychleji než ten náš, ale jim to zase připadne úplně normální jako nám tady.
Pak tam jsou jistě i civilizace na vyžším stupni vývoji než jsme my, a my jim připadneme strašně primitivní. Jidne zase můžou být ještě primitivnější civilizace, kterým se zdá jak jsme my na skvělé úrovni vývoje, a proto se s námi třeba nemohou spojit, protože třeba nemají dorozumívací prostředky.
A taky nás napadlo, že může být kdesi ve vesmíru stejná planeta jako naše, jsou tam stejní lidé jako my, ale histori se vyvíjela o trochu jináč. Třeba tam ve středověku neproběhl žádný útlak vynalézavosti jako na naší planetě a, měli věci objevené ještě dřív než my tady. Vezměte si třeba takový spalovací, nebo vznětový motor. Byli vynalezeny ani né před dvěma sty lety. Ale oni je mohli mít vynalezené třeba už na začátku 19. století. To je asi všechno co jsem chtěl napsat, a popřemýšlejte co je na tom pravdy, že ve vesmíru je i někdo jiný. Bylo by to plýtvání místem.
Autor Miguel Mendez, 29.09.2008
Přečteno 550x
Tipy 1
Poslední tipující: Dedillope
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Záleží, jestli mají zájem. Anebo si myslí to samé oni o nás. Ale jen třeba.

19.10.2008 20:19:00 | Miguel Mendez

bylo by fascinující, kdyby ve vesmíru byly nejaké další at už nám podobné civilizace nebo zcela jiné.. jenže se o tom možná nikdy nedovíme, protože jsou tak moc daleko že by ani nebylo možné se o nich dovědět..ale na druhou stranu, kdyby existovali někde vyspělejší civilizace, už by se nás mohli dávno pokusit kontaktovat, ale otázkou je na jaké urovni jsou, aby tohle dokazali podniknout..

17.10.2008 23:36:00 | Dedillope

Třeba tam jsou jiné galaxie s jinou časovou rychlostí.

30.09.2008 14:13:00 | Miguel Mendez

To sice jo, ale co my víme co se někde ve vesmíru nachází.

30.09.2008 14:12:00 | Miguel Mendez

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí