Ti kdo mě ovlivnili

Ti kdo mě ovlivnili

Anotace: Tohle vzniklo jako slohovka do školy...

Já jsem ten pravý příklad člověka, který si neumí vybrat jednu osobu, která ho ovlivnila, protože ať chci nebo ne, ovlivňuje nás vše, počínaje rodinou, kamarády, učiteli, hudbou, světovými spisovateli až třeba po módní ikony světa, které nám říkají co se nosí a co ne.

Nejdůležitějšími lidmi, co mě ovlivnili, byli samozřejmě rodiče. Za osmnáct let mého života se snažili mi vštěpit zásady dobrého chování, čestnost, zodpovědnost za svoje činy, důslednost ve věcech, které dělám. Naučili mě si jít za svým snem, i když cesta není příliš rovná a jsou na ní překážky. Mí rodiče jsou pro mě v mnoha ohledech velkými vzory.
Nejvíce vděčná jsem jim za to, že mě naučili poslouchat hudbu, o které mnozí dnešní vrstevníci říkají, že je pro důchodce. Děkuji jim za to, že když jsem byla malá, mě nutili číst, protože dnes už bez knížky neusnu. Velkou zásluhu na tom měla mamka, neboť je knihovnice.
Jsem jim vděčná za to, že když jedeme na dovolenou tak neležíme na pláži, ale poznáváme památky, kulturu, přírodní památky. Vlastně tím, že už nejméně osm let jezdíme pouze na poznávací zájezdy, mě přivedli k mým třem koníčkům a to fotografování a cestování a s tím souvisí i učení se cizích jazyků.

Kolem nás jsou lidé nám známí i neznámí. Někteří z nich nás ovlivní, ani je neznáme, jiní nás ovlivní natolik, že když odejdou jsem jiní. Jsme to sice pořád my, ale změnění už nikdy nebudeme takoví jací bychom byli bez nich.
Autor black-ladybird, 13.11.2008
Přečteno 279x
Tipy 8
Poslední tipující: padající do neznáma, bloumej očima, Ta slečna z ústředny, Mispul
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí