Čas...

Čas...

Anotace: ...zvláštní to věc, když zastaví se čas... srdce bije... všechno se hýbe a přece stojí... všechno je a není...

... ČAS - je a není... Každé nadechnutí, každý úder srdce, každá sekunda jsou věci neopakovatelné... A i když jsou to "obyčejné" věci ovládá je - ČAS... zvláštní to věc - když zastaví se - ČAS...
->Srdce pořád bije, plíce stále fungují, vše okolo se hýbe a přece jsme na místě mezi prostorem a časem - na místě, kde je vše dovoleno a nic zakázáno - kde se otevírají naše brány vnímání, kde i ta sebeobyčejnější věc postrádá rozdílu od té složité - kde všechno je tak jiné, tak svobodné...
Autor Denael, 14.11.2008
Přečteno 497x
Tipy 7
Poslední tipující: Vlk v rouše, Němá, Atropa bella-donna, amores peros, Karlička
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čas i prostor je pro naše skutečné podstatné bytí irelevantní. Řeknu to takto: Doma nemám hodiny, na telefonu nemám hodiny (mám je vypnuté) , vstávám se světlem, chodím spát s únavou. Můj řád je svoboda, to, že řeším pouze to, že je zima nebo teplo, i když v zimě odjíždím většinou na dva měsíce na Korsiku nebo někam, kde není islám. Lidé si myslí, že řád nebo úspěch je založen na čase, být někde včas... jeďte se podívat na Bali, jak tam vypadá pojetí času. Na krámech je napsáno: otevřeno od 8. Nikdy jsem tam nezažil, že by byl krám otevřený před 9. Jejich klid a pohoda je úžasná, neustále se smějí, místo podání ruky se objímají, špatné vztahy řeší jídlem nebo pozváním na nějakou akci, často na pláži pro celou vesnici, kvůli zlepšení vztahů a postavení. Zcela upřímně mi přijde, že lidé opravdu nepochopili, jaký je smysl života a že čas je jen něco, co se nám snaží vtípit elity. Bez času jsme svobodní, což se asi nemusí líbit těm nahoře no. Svobodná mysl může pokazit jejich mocenské plány. . . k čemu je tedy čas? :)

07.12.2023 09:43:19 | DeepThink

Ano, čas je jen koncept. Hlavní je přítomný okamžik. Na Bali se jednou chystám. Už se těším :)

07.12.2023 14:40:40 | Denael

Pokud bys zastavila všechny hodiny na světě, kolik bude hodin?

16.04.2018 08:30:17 | Theva

Bůh ví, čas je jen koncept. Někdy i sekunda může trvat tisíce let :-)

16.04.2018 19:21:10 | Denael

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí