Ideal krásy

Ideal krásy

Anotace: Toto je slohová práce, kterou jsem napsal na určité téma zadané od učitelky. Doufám, že se vám bude líbit.

Má máti, to je podle mě tím největším ideálem krásy. Svým vnitřním bohatstvím dává víc, protože na fyzickou krásu pohlíží každý, že tady je, že se třeba zamiluje a tím pádem se mu milovaný člověk vždy líbí, aniž právě poznal i to druhé já. Lidé kolem ní se cítí šťastně, rozdává veselost a radost.
Vždy, co přijdu domů, má maminka je též doma. Protože někdy pracuje, tak vždy mi pomůže s věcmi a hned se mě vyptává, co je, co bylo ve škole a téměř pokaždé se ji svěřím se svými problémy. Podle mě máme s maminkou pěkný vztah. Jako syn dávám své matce náležitou úctu, sice ne vždy takovou jako by si zasloužila, ale snažím se o to. Jsem si jist, že ne vždy jsme, jak se říká, na stejné vlně, ale má maminka mi rozumí. Někdy, jak jsem doma a už se schyluje k večeru, tak si oba lehneme do postele a začnu přečítat knihu, kterou mám právě rozečtenou. Máma vždy pozorně naslouchá a potom se i někdy ptá na nějaké okolnosti, které ji při mém čtení unikly. Někdy naopak ležíme a díváme se na televizi. Já ji hladím po vlasech a mamka mě hladí po ruce. Má máti je skvělý člověk, vždy dává najevo, co si myslí a nic neskrývá. Moje mamka má modré oči, které dávají hned od pohledu znát, že je míla, přejícná a příjemná osoba. Je známo, že některé osoby chodí s výrazem zamračeným, u mé maminky, se vždy setkáte s úsměvem. Někdy však nemá pro některé věci pochopení. Asi nejvíce pro nepořádek, většinou ji trochu vadí, když se řemeslníci či můj otec roztáhnout s prací po celém domě.
Její husté blond kudrnaté vlasy, jež ji splývají s nádherným a stylizovaným obličejem, dávají najevo právě onu bezchybnost a pedantnost. Někdy za mnou mamka přijde a ptá se, co si vzít na sebe. Tak ji rád poradím. A doporučím, co by se jí hodilo a podobně.
Stává se, že jsme na zábavě a já dělávám mamce společníka při tanci, protože otec například tančí s jinou partnerkou. Ale většinou se mojí mamince věnuje a je velmi dobrý společník i tanečník.
Podle mne, mé mamce koluje v žilách tolik energie, že by ji mohla rozdávat a myslím si, že jsem to po ní zdědil.
Musím opět podotknout, že mám s maminkou dobrý vztah a rozumíme si. Mám ji rád jako nikoho na světě. Tím nechci říci, že nemiluji svého otce a další členy rodiny. Ale musím říci, že to není nejen moje mamka, ale taky přítel a dobrý společník.
Autor Adam Alexandr Velvet, 17.11.2008
Přečteno 630x
Tipy 19
Poslední tipující: Pešulka, Adéla Jamie Gontier, raconteur, spare, Agniezka, Alžběta., PoeziGirl, Tacca, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ách jako v pohádce ;)

16.03.2010 22:25:00 | Lilien

Je fajn, když má člověk někoho takového. A ještě lepší je, když je to osoba z rodiny.
Já mám s mamkou podobný vztah a jen se postupem času utvrzuju v tom, že jiné rodiče bych nechtěla. Mám je strašně moc ráda.
Kdyby bylo více takových vztahů, bylo by i méně problémů. Podle mě :)
Moc pěkný, jen tak dál ;)

21.07.2009 22:31:00 | Adéla Jamie Gontier

Vlastně Ti ji závidím, tak to bude tím.

09.06.2009 18:49:00 | umělec2

Neberu to jako sloh, ale jako vyznání.
A za to máš u mě dvojitý supertip.

09.05.2009 21:46:00 | spare

Po jazykové stránce již bylo vše vyřknuto, proto se zaměřím na tu obsahovou.Musím říct,že tento příběh byl velice hezký a pokud se odvíjí od pravdy,tak máte s mamčou velice krásný vztah.

09.04.2009 21:20:00 | oryn21

máš štěstí,že máš tak krásnou rodinu. :) v dnešní době je to vzácné...

20.03.2009 12:09:00 | Agniezka

Vážně moc pěkné! Kdyby takových synů a dcer jako ty bylo víc, určitě by bylo na světě taky o něco víc usměvavých rodičů. Opradvu dobré!

15.02.2009 21:32:00 | Anne Leyyd

Je to sladký ....

ale co se týče literární stránky, tak se mi to moc dobře nečetlo, docela často se tam opakuješ a pro mě to bylo takový " neucelený ",
ale tím obsahem si to převálcoval.

06.02.2009 22:47:00 | anti-HERO

Z toho, co jsi napsal, jde opravdu cítit ten krásný vztah, který s maminkou máte. Moc ti to přeju. Jsem na tom podobně a jsem za to nevýslovně vděčná.

19.01.2009 20:52:00 | Alžběta.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí