Má to cenu?

Má to cenu?

Anotace: ..jen tak přemýslím ...

Když si tak čtu úvahy o lásce , životě ... přemýšlím nad tím , jestli není lepší nemilovat a nežít .. vždycky oboje dopadne špatně ... ti , co se milovali , se milovat přestaly a ti , co žili, žít přestali ... Měla jsem kamarádku .. neklepší kamarádku .. která si asi ani neuvěodmovbala , co pro mě znamenala .. nedokázala jsem si bez ní přestavit ani třeba to,cž jdu bez ní na oběd ve škole .. ona byla mnou a já jsem byla jí ... dokud jsi se nezměnila .. nevim , co mi pořád vyčítáš , že ta chyba je ve mě .. ale podle mě je chyba v nás obou ... Ty se se mnou už tak nebavíš a já protže nechci být sama tak jsem si taky musela najít nové přátele .. přiznávám , už nebudu věřit nikdy nikomu jako Tobě ... to o Tebe , jsem si spálila pusu a t takovým způsobem , že ejstli se mi tohle stane ještě jednou tak ... :( .. už to prostě nepřežiju ... mrzí mě to .... už nemůžu ...
Autor Disko králice, 10.12.2008
Přečteno 321x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

život je krutý..začneš věřit jednomu člověku jako nikomu jinému a on tě zklame. říkáš si, že už to přebolelo, ale stejně, ten blok zůstane v tobě navždy. taky jsem to zažila a už nikdy nechci. těd mi lidé vyčítají, že jsem uzavřená, ale to už se nezmění.
když miluješ, jsi rázem nejštastnější na světě, láska může pominout a nebude to bolet tak moc, jako když tě ten milovaný bodne do srdce, zradí tě.
žít je dar, který jsem dostali, ale neceníme si ho. můžeš být živoucí mrtvola a životem jen proplouvat. to je horší než vědět, že žiješ a být zranován

11.12.2008 17:28:00 | Stinking Lady

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí