Vánoce?

Vánoce?

Anotace: potřebovala jsem se vypsat abych se uklidnila z příchodu vánoc..

oo,už jsou tu zase, svátky vánoční, spousta lidí co šílí s nakupováním vánočních dárků,přecpané obchodní centra na parkovištích se nedá zaparkovat a všichni hrr hrr nakupují a pobírají co se dá..ano jako každý rok, proč vánoce?..
S těží se snažím zabalit dárek rodičům,ano má sice klasický a jednoduchý čtvercový tvar ale já jsem odjakživa nešika,ještě teď si vzpomínám,jak jsem se šla ucházet o místo na brigádu v dárkové balící službě, tenkrát po tom, co jsem jakžtakž asi po 10 minutách zabalila dárek, jsem jim ho podala s mým jakýmsi usměvem..pamatuji si to jakoby to bylo dnes...
Chmmm zase nejsou bílé vánoce, co to je? kde je sníh... a sáňky.. a sněhuláci.. i když už nejsem melé dítě..pořád mě to trápí, takovéto vybbnutí ve sněhu..
Po tom co sem koukala z okna se znovu posadí a zápasím s balením dárků..ano zítra je štedrý den, hurá, to se všichni těší.. já ne.. rodiče se mi snaží udělat radost spoutou dárků, utratí za ně nehorázné peníze jen rptoo aby mi udělali radost a nejsem malá abych nevěděla že nejsou v zas tak dobré finanční situaci.. a jak se jim za to odvděčím já?.. nijak, rozbalim dárky, suměju se aby veděli že mám radost a vypadnu ven..proč to vlastně dělám?sama nevím..hledám nějaké utočiště, jenže prostě já se nemůžu koukat na pohledy rodičů kteří pozorují jestli jsem štastná a pak se taky radují..
na balící papír mi ukápne kapka slzy,proč se tohle všechno děje,jak já nesnášim vánoce..ne,omyl,spíše, nesnáším sebe jen proot že jsem člověkem.. na venek usmívající se dívka která každého miluje a raduje se z maličkostí..uvnitř samotná černo černá dívka která žije vlastní svět a s ostatními se nebaví.. ..
dobalím dárek a přidám mašličku.. a na vrch napíši ,,Tatínkovi a mamince" ..odložím dárek a musím jít ven jelikož ty vánoční koledy co tu pořád hrají jsou už nesnesitelné..
procházím se venkem a spokojeně pokuřuju cigárko, už je mi líp,říkám si v duchu, zítra to nějak přežiji.. vracím se pomalu zpátky s ni neříkajícím výrazem.. ano co po mě chete, však jsou vánoce, tak štastné a veselé..
Autor Phoe.be, 23.12.2008
Přečteno 286x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí