Co by o mně řekla moje babička

Co by o mně řekla moje babička

Anotace: Slohovka na téma: Co by o mně řekla moje babička :) další nesmyslné vyprávění :) zkoušela jsem více variant a dvě sem dávám :)

Co by o mě řekla moje babička?? Tamtoho by bylo hodně!! Určitě by řekla, že jsem hodná milá a poslušná holka. Nehádám se, jsem hodná, milá a poslušná, ale jak kdy a jak na koho. Ke každému se chovám tak, jak se chová on ke mne. Co dále by řekla?? Že jsem taky protivná, náladová a občas zlá. Tak ale ono se nedá čemu divit, když jsem celou dobu hodná, snažím se, pomáhám… a stejně nemůžu ani na sraz se svými bývalými spolužáky. ? prostě každý má občas své dny a své problémy.
No a taky náladová. Snad vždycky, když babi něco vysvětluji, třeba s telefonem nebo PC, tak vypěním, že takovou stupidní věc nechápe. ?
Babička pořád říká, že moc sedím u počítače. Má pravdu, ale třeba už si neuvědomí, že se na tom PC učím, přepisuji sešity a když mi zbyde čas, tak si popovídám na QIPu s kamarády. A ona je taky, jak se říká, „haluz“, že je dělám celou dobu něco jiného, např. hraji na flétnu, kytaru či keyboard a babička přijde vždycky když si k tomu PC sednu.
Řekla by, že jsem měla jít na jinou školu, ale že když už jsem si OAM vydupala, tak se mám snažit a nevzdávat se. Chtěla jsem na tuto školu z jisté srdeční záležitosti a teď… ne že bych toho litovala, že jsem tady (zvládla jsem přijímačky, kterých jsem se tak bála), ale OA vážně není nic pro mě.
„Kdybys šla na cukrářku, zahradnici nebo flóristku, jak jsem ti radila, nemusela ses teď trápit.“ říkává mi. A já jí zase musím dát za pravdu. Ale jak jednou řekl bývalý spolužák ze základky: „Upsali jsme se na střední, tak musíme bojovat!!“ a já k tomu přidávám: „I housenka musela bojovat, aby se z ní stal motýl.“
Ale to jsem odbočila od tématu. Co o mě dále říká? Tak že jsem šikovná… vždycky mě bavilo dělat různé vločky, věnečky, ozdůbky.Pořád mě to baví… i pečení a zdobení perníčků… jenže nemám čas na takovéto věci a navíc si to nedovedu představit jako svoji profesi.
Co se jí na mě nelíbí?? Že jsem líná :P jsem no a s tím nic nenadělám. ? Ale teď jsem tu svou lenost zmenšila alespoň v tělesné oblasti! Už i kdyby mě nebavil žádný sport, tak stačí, že každý den musím doslova vylézt 78 schodů několikrát, minimálně 7krát. A to počítám schody jen na intru :P Ze sportů mě teď začal bavit basket a florbal, takže s tou lenosti je to trochu o něčem jiném.
Vím, že mě má babička hodně ráda a bere mě skoro jako vlastní dítě, to nemusí ani říkat. Já ji taky mám skoro jako druhou mámu ?
Autor MiaaWei, 30.12.2008
Přečteno 395x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí