Teorie o lidské duši

Teorie o lidské duši

Anotace: téměř filosofická úvaha o lidské duši...

Lidská duše je jen střípek z nějaké velké či malé nádoby, nebo čehokoli, co se mohlo rozbít právě na takové střípky, jako když se rozbije sklenička nebo třeba zrcadlo. Proto téměř každá taková duše potřebuje k sobě další střípky, aby došla naplnění, čili štěstí. Toto může být celoživotní a někdy také nadliský výkon takový střípek najít. Jelikož lidské bytosti jsou velmi náchylné k beznaději a upadají do stavů, kdy již střípek nehledají. Některé duše už žádný další střípek nepotřebují, anebo ho dokonce nikdy nemůžou najít, protože žádný hodící se střípek není - dejme tomu, že se ztratil. Nebo se také může stát, že byl střípek otupen časem, či jinými vlivy a proto k němu žádný další střípek nepasuje. Každá duše může postrádat střípků víc, a nebo právě jeden, k tomu aby byla úplná...
Autor Alisha, 04.01.2009
Přečteno 566x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A někdy se snaží napasovat k sobě střípek, který vapdaá, že se hodí, ale pak zjistí, že je jen podobný...

04.01.2009 19:29:00 | meladee

Co je to však platné podebrané patě, která nedávno na jeden takový střípek šlápla...

04.01.2009 17:51:00 | abcabcabc

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí