Vánoce na dohled

Vánoce na dohled

Anotace: Úmyslně zde předkládám až po Vánocích ...

Sbírka: Pruhovaný život

Blíží se nám Vánoce a snimi taktéž jedinečná příležitost v roce, jak se nad sebou zamyslet, jak přehodnotit své priority. Je přeci čas Vánoc a jak řekl John Lennon, Vánoce jsou tady pro všechny bez rozdílu - pro bohaté a chudé, silné a slabé, černé i bílé, žluté i rudé - tak přestaňme konečně bojovat! Nemám rád stereotyp a Vánoce jím tak trochu jsou, ale přesto říkám, že jsou krásným svátkem. Nikoli kvůli dárkům, jež nalezneme pod stromečkem, ale díky všem těm dárkům, které na nás čekají ve všech lidských srdcích, když jejim majitelům nějaký ten dárek věnujeme. Co je větší radost, přijímat nebo dávat? Nebo obojí dohromady? Staňme se na chvíli lidmi, když to neumíme během roku, stanižme se jimi alespoň přes ty Vánoce. Zkusme si odpouštět a být k sobě laskaví a uctiví. A také, nebojme se říkat lidem to, co k nim cítíme, protože to je naše největší bolest. Nebojme se říci tomu druhému, že je máme rádi, protože zítra už může být pozdě a žádné zítra už být nemusí. Copak je tak těžké vyslovit ta tři slova (Mám Tě rád!)? Je zarážející, jak jednoduché je někomu říci, že je to "kretén", že ho nesnášíme, že nám ublížil, ale jak naproti tomu těžkým může být projevit náklonost.
Autor ringil-suky, 12.01.2009
Přečteno 314x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí