Láska štěstí trapení a .....

Láska štěstí trapení a .....

Anotace: rozhodnutí

Nevim jestli je to smula nebo štěstí, že nic nemuže jit jednoduše aspon mi to tak připada. Člověk hleda a pak najednou zázrak, najde někoho s kým si rozumí a je mu fajn, zjisí že je do toho druheho blazen a pak se oběví ten strašák v podobě minulosti která se stala přitomností a doufá že ne budoucností, snad.Asi si pod tím strašákem představujeme každy něco jiného ale je to pro nas všechny stejně velky problem. Je jen na nás jake stanovisko na každy problem zaujmeme a vyrovnáme se s tím nebo ne, kde je ta pomyslná hranice co člověk ještě je schopen zvládnout a kde je už toho příliš a prostě to nedá, kde je záruka že se rozhodl správně a nebude toho v budoucnu litovat. Záruka neexistuje!!!!!!!!!!! Některá rozhodnutí si budeme stále v duchu analyzovat a přemýšlet nad druhou možností, co kdyby .... Jsme prostě lide, tvorové tak složití že pomalu neznáme ani sami sebe a nedokážeme pochopit ani svá rozhodnutí at byla v naších očích ta prava nebo ne. Tento článek, snad uvahu neberte nikdo vážně je to jen zpověd momentální situace kterou prožívá spousta lidí, snad v jiné podobě ale pro každého samostatného člověka, který stojí před rozhodnutím zcela situací nejduležitější a pro cely další život zásadní.
Autor Paul Tiger, 17.01.2009
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí