Andělé

Andělé

Anotace: ...existují?...

Přemýšleli jste někdy o tom, zda existují andělé?

Já věřím, že jsou. Nepředstavuji si je jako nadpozemské bytosti s křídly.
Jsou to lidé, stejně jako já a vy, z masa a kostí. Žijí si svůj normální, každodenní život se svými radostmi, starostmi, stesky, slastmi.
Mnozí o tom, že by mohli být anděli, nemají ani tušení a pokud tuší, nevykřikují to do světa.
Jsou to lidé neobyčejně laskavý, kteří už jen pouhou svou přítomností nám vykouzlí úsměv na rtech a cítíme se s nimi tak nějak líp a ne jen na chvíli.
Mají oči plné dobroty a lásky, když se do nich hluboko podíváte, pochopíte.

Nejsou tu proto, aby za nás vyřešili naše problémy, ale aby nám dodali odvahu a chuť je řešit. Ukázali na světlo tam někde v dálce. Nebo jen tak rozveselili den jejich zvonivým smíchem.

Kéž by bylo více lidí s duší andělů mezi námi.
Autor floreciente, 18.01.2009
Přečteno 325x
Tipy 6
Poslední tipující: PoeziGirl, Haniéčka, vapiti
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, andělé jsou a většinou přicházejí k andělům. Každý v sobě máme kus anděla.

07.06.2009 10:55:00 | PoeziGirl

... já měl to štěstí, že jsem již potkal .. a ne jednoho ... stačí mít otevřené srdce a ON vstoupí sám bez pozvání ...

08.03.2009 14:09:00 | vapiti

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí