Poker - Zvláštní to sport

Poker - Zvláštní to sport

Anotace: Poker - Zvláštní to sport

„A o pět korun chudší“ naštvaně zvolal můj kamarád „ten poker mě jednou zabije“.

Ale já vím, že to myslí ze srandy. Tedy, snad. Hrajeme poker o peníze. Nebudu psát, jak se mi daří. Řekněme, že jednou jsem dole, podruhé nahoře. S mínusem jsem nikdy ještě nekončil, to je dobré. Zato kamarád ne. Už jsem mu půjčil kolem deseti korun. Zrovna se vrátil s pivem. Já mezitím uvažoval.
Co lidi vidí na této hře? Od důchodců, až po studenty. Vidina výdělku? Největšího zisku, co jsem zaregistroval, byl kolem deseti korun za večer. To není ani na jedno pivo. Já to hraji jen pro zábavu a někteří lidé taktéž, ale jsou i tací, co jsou schopní se hrozně pohádat kvůli každém problému, co při této hře vznikne. Tihle lidé, co to prožívají, a pídí se jen po výdělku, jsou nesmírně blízko propadnutí k hracím automatům, kde jsou částky mnohem vyšší.
Já naštěstí poznám, kdy mám skončit. Pak případná ztráta není tak velká a příležitostní zisk si řádně a v klidu užiji. Lituji hráče, kteří v tomto „sportu“ nechají své celé kapesné či celý důchod. Takový lidé to nemají lehké. Před něčím tupě a bezedně utíkají. A nikdy neutečou, jen zakopnou.
Autor James Tony, 23.01.2009
Přečteno 270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí