Výkřik do tmy

Výkřik do tmy

Anotace: Všichni moc stárneme a je to nahovno. A jestli to dostane jedinej tip, tak se poseru z těch ignorantů, co tohle čtou.

Zakázala jsem si přemýšlet. Pesimista prostě přemýšlet nemůže. Když přemýšlí a zavrtává se hlouběji a hlouběji do podstaty určitých věcí, stále víc a víc naráží na fakt svého přesvědčení - že nic nemá žádný smysl. Že všechno je předurčeno k zániku. Jak by taky nemělo? Už od narozeníjsme předurčeni ke smrti, takže i zvířata, květiny a jednobuněčné organismy jsou strháváni smrtí každý den. I naše Země jednou zemře. Ale co na tom? Má nám na tom záležet? Neměli bychom se zajímat o to, co JE? A ne o to, co BUDE.

V pátek na obědě byly vedle mého stolu tři holčičky, měly ve vlasech porůznu zapíchané infantilní sponečky s kytičkami, beruškami a srdíčky, a na krku jim visely peněženky. Při mluvení se kroutily a dodávaly tak svým slovům jistou teatrálnost - a jejich peněženky na krku se kroutily s nimi. smály se a lehce poskakovaly - a jejich peněženky poskakovaly s nimi. A tehdy mi to začalo být líto. Bylo mi líto, že jsem vyrostla, bylo mi líto, že už nemám peněženku na krku a sponečky ve vlasech. Najednou jsem si tohle všechno moc přála vrátit zpátky. A chci pořád.

Zakázala jsem si přemýšlet, protože mě to plní smutkem. Zakázala jsem si číst Irvinga. A stejně vím, že ani jedno nedodržím. Jsme odsouzeni k smutku. Všichni.
Autor Layla_, 24.01.2009
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Robot říká YAY, tak se přidávám.
Máš pravdu, při pohledu na ty malé caparty se také chci vrátit do těch nádherných časů... :)

24.01.2009 21:45:00 | puostě Uadek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí