Nemám Je ráda

Nemám Je ráda

Anotace: Jen pár lidí má takový pohled na svět, jen pár lidí mě může pochopit. A ještě míň lidí chápe, proč to vlastně je...

Když holka řekne, že se jí kluk neozval, myslí tím, že jí nebere telefon, když mu stále volá.
Nemám ráda Vánoce, nejsou to svátky klidu a pohody. Nikdy nebyly. Ale vždycky jsem je měla ráda, když se všichni sejdou, povídají si, pijí a darujou věci, o kterých si myslí, že jsou fajn. Dřív to bylo přesně tak, bylo to tichý a krásný, společný a dramatický. Ale od posledních pár let to je jen drama, drama, drama. Co vybrat k Vánocům, aby se to líbilo, proč vlastně něco dávat? Stejně to je jen k ničemu, jsou to materiální hodnoty a ty časem pojdou. Je to složitý. Nechápu, proč je nemůžu mít zas ráda. Nerozumim ani proč je ráda nemám. Je v tom rodina? Nový vztahy? Nový problémy? Nevim, nic nevim. Je to hrozný. Vánoce nechci mít, a nikdo nepochopí proč. A když důvod neznám…
Komu je to víc nepříjemný? Těm, kteří chtějí znát důvod, nebo mě, která přesný důvod nezná? Co s tim mám teď jako sakra dělat?
Autor Annia-tha, 25.01.2009
Přečteno 283x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jo, Vánoce charakterizuje jenom jedno slovo: MUSÍM

Musím umejt wokna.
Musím nakoupit dárky.
Musím musím a musím.

30.01.2009 08:54:00 | Matthias

Jaké si to uděláš, takové to máš. Vánoce jsou svátky klidu a pohody pro křesťany. Očekávají příchod Božího syna. Problémem je, co Vánoce znamenají pro nevěřícího člověka? Je to jen nakupování dárků, rodinné sešlosti? Nebo něco víc?

Nedivím se, že ti Vánoce lezou krkem. Všichni si dávají co nejlepší a nejdražší dárky, nadávají, stresují. To by mě taky nebavilo.

Tak je třeba objevit pravou hloubku Vánoc. Pak je prožiješ šťastně.

27.01.2009 17:49:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí