Peníze nejsou důležité ?

Peníze nejsou důležité ?

Anotace: Co vše si můžeme koupit za peníze...Další z mých zvláštních ůvah

Všude se říká, že peníze pouze člověka kazí,ale doopravdy jsou k ničemu.Je to něčí názor.Nevadí.Jenom není můj.Je zajímavé kolik věcí si ůdajně za peníze koupit nemůžeme.Zdraví, například.Ano,můžeme si přeci koupit vitamíny, léky, či jít na operaci,ale vrátí nám to zdraví totálně?.Ne.I když ani to nebude za chvíli nemožné.Přátelství.To si přeci koupit také můžete.Dáte někomu pět stovek a řeknete mu, ať se s vámi před ostatními baví a tvrdí,že jste nejlepší přátelé...Ale řekněte upřímně...kdo by o tohle stál? Někdo bohatý a nenáviděn snad.K tomu by všák musel být i nějak psychicky vytížený a snad i blázen.Ale kdo ví,třeba je to někde běžné.Lásku ?.Tu falešnou snad ano, ale nemůže vás někdo milovat doopravdy,když to dokáže jen s "kapesným".Ve škole jme kdysi dělali tabulku,nebo dokonce kruh a v něm jsme měli vybarvit červenou co je pro nás nejdůležitější,až se osamostatníme.Existenční jistota nebo Citové zázemí? Tady je to sporné.Někdo bude raději na mizině,v odporném ztrouchlivělém domě či bytě, ale s pocitem,že má někoho,kdo ho má rád,kdo mu pomůže, kdo za ním stojí.Nadruhou stranu nemít nikoho,kdo by vám měl rád.ale mít zase dostatek financí a "pevnou půdu pod nohama" se může mnohdy hodit víc.Zvláště v určitém věku a zvláště samotářům.Jen si vyberte...
Respekt? Dejte všem v práci tisíc korun.To vážně pomůže...Kéž by tu šla pěkně vyjádřit ironie...
A co na konec? Koupit si můžete spoustu věcí,ale ne v takovém poddání,jako jste mohli očekávat.
Autor Katashi, 07.02.2009
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí