Svobodný déšť

Svobodný déšť

Anotace: Volně navázané myšlenky. Může to vypadat, že to nemá žádný smysl:)

Prší. Prší a mně se to z nějakého podivně zvrhlého důvodu líbí. Studené kapky padají na rozpálenou zem. Miluji ten zvuk. Zvuk sblížení. Jak krátký život mají. Jen co dopadnou, zemřou. Náš život je oproti nim věčnost. Závist? Máme snad důvod jim závidět? Nebo snad oni nám? Jsou tolik svobodné. My nemůžeme být tolik svobodní jako ony. Nám by totiž tolik čerstvého vzduchu uškodilo. Naše uzavřené duše jsou příliš křehké. Zvykli jsme si žít v tom našem každodenním stereotypu, ze kterého se nevychylujeme. Nejsme jako ony a ani to neumíme. Jako zvířátka v kleci. Voda a miska s jídlem. Jídlo ve stejnou hodinu. Bušení hlavou do mříží nepomáhá. Manipulace. Ztracení nebo zatracení? Spánek? Hypnóza? Jak se může nechat lidská duše, tak jednoduše zlikvidovat? Žádná obrana. Odevzdání. Milost! Prohra? Vítězství? Koho? Nad kým?
Autor Sans nom, 09.03.2009
Přečteno 450x
Tipy 3
Poslední tipující: kikis, Lilly Lightová, no.signal
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten proud myšlenek se mi líbí. Ale v tom ohledu, zdali jsou kapky svodbodné bych asi taky opovrhovala,zvlášť pokud jde o koloběch vody. To jsou ale zákony přírodní a ty mají podle mě vyšší autoritu nad lidskými zákony. Jou dle mě jaksi vznešenější, možná v tom tkví ta svoboda kapek:-)

28.03.2009 16:06:00 | kikis

Diky, protoze nekdy je kritika dulezitejsi nez chvala, zvlast pokud je na miste. Jen myslim, ze mame kazda trochu jiny pohled na psani. Vetsinou moc nepremyslim, jestli je to realizovatelne a nakolik je to, co jsem vytvorila mozne ci nemozne. Mas pravdu v tom, ze z pohledu, ktery si nastinila, kapky rozhodne svobodne nejsou. Myslim, ze by to byla debata na delsi dobu:) Kazdopadne jeste jednou diky za komentar.

23.03.2009 13:08:00 | Sans nom

Opět odporuji:) Žádná úvaha! A odkdy jsou kapky svobodné? Nepadají pořád ve stejném úhlu směrem k zemi, jak začaly padat? Čerstvý vzduch? Kde bydlíš? V horách? Nu nezdá se mi to přirovnání ke kapkám. Když už přirovnávat naše spackané a nevyužité životy, tak radši k něčemu jinému.

22.03.2009 22:19:00 | Kirchen

Pravá úvaha...tip!

19.03.2009 08:50:00 | Lilly Lightová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí