Pomoc

Pomoc

Anotace: Pomoc je dobrý skutek, který koná člověk často pro druhého člověka, když chce aby druhému bylo lépe, usnadnit mu něco, podat pomocnou ruku v nouzi.

Pomoc

Pomoc je dobrý skutek, který koná člověk často pro druhého člověka, když chce aby druhému bylo lépe, usnadnit mu něco, podat pomocnou ruku v nouzi. Setkáváme se s ní například v dobročinných organizacích s cílem pomoci dětem v chudých zemích, také pomáhají organizace pro ochranu ohrožených druhů zvířat. Pomoc je tedy slovo s velmi širokým významem.
Pomoc má více druhů. Například lékaři poskytují člověku a zvířatům zdravotní pomoc, kdy mnohdy zachraňují životy, psycholog, nebo i dobrá kamarádka člověka vyslechnou a pomohou mu psychicky. V bankách poskytnou finanční pomoc, která je mnohdy velmi důležitá, bez peněz by člověk nemohl žít, obstarat si základní potřeby. Také existuje slovní pomoc, kdy jeden člověk druhého brání, obhajuje, nebo mu jen poradí s nějakým problémem.
Pomáhat je náplní práce psychologů, lékařů, ale i pracovníků banky a podobných institucí, kteří člověku v určitém smyslu také pomohou, když potřebuje. Myslím si, že pomáhat druhému je správné a mělo by to být bráno jako samozřejmost, protože každý se nejspíše někdy ocitne v situaci, kdy bude pomoc potřebovat.

Ke konci bych chtěla napsat, že tohle je dílo mého kamaráda. Když jsem si to četla, tak mě to celkem dojalo a on by to nikdy nezveřejnil...
Autor Aurora., 22.03.2009
Přečteno 405x
Tipy 5
Poslední tipující: Sýkorka07, Wasabi, Allainila
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

štíři, to sou lidi. ti umřou několikrát za život. sem znal jednoho, ten se narodil a umřel. to byl štír.

26.09.2011 20:57:00 | tenflipskáj dysfunkt

Nikdo není tak silný, aby se neobešel bez pomoci jiného.

15.04.2009 19:35:00 | dreamer.

Amen

23.03.2009 15:01:00 | Allainila

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí