Radosti mého života

Radosti mého života

Anotace: Co je Vašimi radostmi v životě?

5 RADOSTÍ MÉHO ŽIVOTA

První radostí v mém životě jsou úplně obyčejné věci. Mám ráda teplou sprchu, když přijdu promrzlá z venku, líbí se mi kvetoucí konvalinky v lese, protože krásně voní, a miluju úsměv na tváři.
Druhou radostí mého života je hudba. Někdy si jenom lehnu do postele a poslouchám. Když jsem sama doma pustím naplno repráky a prostě si zatancuju. Ráda zpívám na skautském táboře večer u ohně s příteli, ale taky ráda tančím pod podiem na rockfestu nebo na diskotéce. Ale nejvíc miluju, když si můžu jen tak zazpívat písničku.
Třetí radostí mého života je skauting. Každý týden chodím na klubovnu a mám tam spoustu přátel, kteří mi vždycky pomůžou. Vedu malé světlušky a mám radost, když vidím, že jsem je něco naučila, že jsem jim dala něco do života. A nejvíc miluju tábory. Tam můžu hrát hry jako malá, je spousta legrace a v noci svítí měsíc nad spícím táborem.
Čtvrtou radostí je moje rodina. Přiznávám, že v poslední době se nechovám jako vzorná dcera, ale to neznamená, že bych snad neměla svoje rodiče ráda. Někdy si s mamkou uvaříme čaj a jen tak si povídáme, jindy si s malou sestrou čtu před spaním, občas spím u babičky na chalupě, a když držíme černou hodinku povídá nám, vnoučatům, různé příběhy a básničky. Celou mojí rodinu mám moc ráda a nikoho z mých příbuzných bych nevyměnila za nic na světě.
Pátou a největší radostí mého života jsou moji přátelé a známí. Mám ráda každého u nás ve třídě, protože každý je jiný a každý mě něco naučil. Mám ráda, když s Míšou a s Lenkou sedíme ve Skále u čokolády a probíráme naše trápení i radosti nebo když vzpomínáme na akce. Ráda přijdu na klubovnu a zase jsem s lidmi, s kterými si víc než jen dobře rozumím. Mám ráda, když jdu třeba na diskotéku a můžu si tam zatančit s lidmi, které jsem neznala a nebo znala, ale dlouho jsme se neviděli.Ráda přijedu do Hronova,kde mě v parku čekají všichni přítelé, s kterými je legrace, ale můžu s nimi probrat i moje trápení. A nejvíc ze všech těch známích a přátel mám ráda moji kamarádku Báru. Zažívám s ní neuvěřitelné věci, at´ už na klubovně nebo na rockfestu nebo u nás doma. Když mám špatnou náladu, zlepší mi ji, a když mám radost má radost se mnou, můžu se jí se vším svěřit a jsem moc ráda, když můžu pomoci zase já jí. To s Bárou prožívám všechny své radosti.
Autor Ezra, 01.04.2009
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí