Někdy je to směšný

Někdy je to směšný

Anotace: jsem prostě už několik let na kluky i holky..

Mám ráda holky. Chodím s klukem, je to dobrej kluk,mam ho ráda a všechno prostě, ikdyž mě fakt baví ho štvát a provokovat a vytáčet. a ve chvíli kdy chce odejít se mi nechce bejt sama,tak se mu omluvím. když on se nechá tak lehce vytočit, a přitom ví, že to dělám schválně.

už na základce se mi líbily holky. V osmý třídě jsem se s holkama jenom líbala a osahávala, ale to ještě nebylo takový.Osmá třída prostě. v devítce už jsem měla "svojí holku", chodily jsmse spolu poměrně dlouho a nijak jsme to neskrývaly. byly jsme pořád spolu,držely se,objímaly,mazlily....prostě dělaly jsme všechno to co dělají normální páry. dokonce jsme se spolu i vyspaly. v prváku to bylo těžší. všichni byli noví, a mě se nikdo ani nějak nelíbil. ve třídě se mi vlastně nikdo nelíbí.žádná holka, žádnej kluk. Ale přece.. když jsem jednou spala u kámošky na okraji prahy, vyspala jsem se tak s nějakou holkou. před tím jsme se neviděly a potom už taky ne. vlastně jsem s nějakou holkou spala tak 5x. je to dobrý.Líbí se mi to. jsem prostě bisexuální. nestydím se za to. Moji kamarádi to vědí.

Holky se mi líbí pořád. Moje spolužačky třeba jdou po ulici a dívají se na zadek klukům, ale já vyhledávám holky. Dívám se po nich, někdy si přijdu jako kluk, v tomhle jo.. jedu v metru nebo v tramvaji a nějaký holce koukám na zadek, nebo se jí upřeně dívám do očí.. Někdy je to vtipný, když si toho někdo všimne a nachytá, teda jenom ten kdo mě nezná, ostatní jsou zvyklí.. :)Třeba dneska. jeli jsme s přítelem vlakem a naprosti seděla nějaká holka,asi byla trochu starší no. A potom vstala a oblíkala se, a já jí celou tu dobu koukala na zadek. Ten můj se usmál a řekl mi ať jí na něj nekoukám.. to byla třeba vtipná situace. Ale on to o mě naštěstí ví.. Jinak by se asi divil :D Vím že už se nezměním, vždycky budu koukt po holkách..přitahujou mě.. jsem prostě Bi.
Přečteno 280x
Tipy 2
Poslední tipující: TAORA3, Sleepwalker
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lepší to s někým dělat,než lítat v něčem daleko horším..Jsem rád,že se ti vede..Ještě tak vědět něco o tý,co ráda Pardubický speciality..Čauky.

02.04.2009 16:41:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí