Příběhy

Příběhy

Anotace: Nic nelze měřit trváním, ale jak jsme svůj čas dokázali využít...

V centru města máme větší kolumbárium. Dříve jsem se tohohle místa docela bála, protože uprostřed se nachází takový šedivý baráček s věží a já nevím proč, ale vždycky jsem si vzpomněla na pohled Rudolfa Hrušínského ve filmu Spalovač mrtvol. Člověk by na takovýhle místa nechodil nejradši vůbec, kdyby neměl důvod tam chodit…Mě tam však teď často jeden táhne a už mi tam nevadí chodit.
Ikdyž pokaždé, když se přibližuju k tomu objektu, mám chuť se otočit a vrátit se. Těžknou mi nohy, svírá se mi žaludek a chce se mi brečet, protože jsem nikdy nemyslela na to, že návštěvy u Tebe doma vyměním za návštěvy kolumbária…Ale stalo se…Teď se tu snažím být co nejčastěji, abys věděl, že i když ostatní na Tebe zapomněli, já ne. Je mi to líto, rodiče Ti nevynahradím, ale snad aspoň cítíš, že tu nejsi sám, že je tu někdo s Tebou…Budu tě mít navždy v srdci, ale tady cítím, že jsem Ti nejblíž i fyzicky.
Dneska jsem tu tak přemýšlela, že je tu nespočet plných okýnek s urnami…A že co okýnko, to nějaký životní příběh. Některý kratší, jako například u miminka, co svůj boj prohrálo hned po narození, jiný delší. Tvůj životní příběh byl sice krátký, zato ale moc bohatý, díky tomu, jaký jsi byl, jak ses snažil žít každej den naplno a nepromarnit ani minutu.
I když to pořád bolí, jsem šťastná, že jsem mohla být i já součástí Tvého příběhu…
Autor malý lachtánek, 02.04.2009
Přečteno 327x
Tipy 29
Poslední tipující: Bíša, Agniezka, Tacca, Paulín, jedam, Kapka, strašidýlko-střapatý, Mounkey, carodejka, Lilly Lightová, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stip.

26.06.2009 00:30:00 | Bíša

Moc krásné.
ST.

23.04.2009 21:20:00 | Paulín

Nádhera...ST

05.04.2009 11:37:00 | Mounkey

Krasna povidka.

04.04.2009 18:05:00 | carodejka

Je to moc dobře napsáno...

04.04.2009 09:23:00 | Lilly Lightová

...je tu i tam...

03.04.2009 12:07:00 | Quigleika

urcitě cítí tvou přítomnost...

03.04.2009 00:50:00 | Caracol

Ty naše nešťastná osůbko...
Vše na tomto světě má nějaký smysl, význam... Nic se nestalo bezdůvodně... Ani to, že Tě to právě teď táhne na ono místo, že přemýšlíš nad zdánlivě jednoduše přehlédnutélnými věcmi...

02.04.2009 23:04:00 | Simísek

ST! je za jistou upřímnost, ne bolest... ale kdo ví, proč těžknout Ti nohy, třebas něco, někdo... Ti řéká, nemusíš tam chodit tak často, že máš užívat života, poznávat lidi... a novou lásku. Být šťastná a smát se... ne trápit a plakat.

02.04.2009 20:19:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí