Znáš heslo?

Znáš heslo?

Anotace: napsáno 19.12.2008..už nevím co se se mnou zase dělo..

Nevím..zase mám ty svoje nálady k pláči..
Je mi tak moc smutno z tohodle podělanýho světa..světa, který nás všechny tak ničí..každý z nás to zahání něčím jiným...schovává se..ať už za alkohol...drogy...i láska je jednou z masek....Já už nevěřím ničemu a z toho je mi nejvíc do breku..ztratila jsem veškerou svoji víru v cokoliv..a to proto, že tím nejvíc ubližuji i ostatním...sama si hraji na drsnou..snažím se každému pomoci...podat ruku...hodit lano...
Ale já sama..já jsem uplně ta dole..ta na tom dně...ta, která už nemá sílu ani víru vstát...vstát a jít dál..a jen se schovává za přetvářky..jen nasazuji masky podle libosti..
Proč?
Tak mě to život naučil...život v tomhle zkurveně zasystémovaným světě..znáš heslo?..Fajn..Můžeš jít dál..Neznáš?...smůla...Pro tebe už se další dveře neotvírají..ty zůstáváš...ostatní jdou dál..nevíš co dál...
Vězíš v meziprostoru, ze kterýho není cesty zpět..jen vpřed..avšak...ty nejsi ještě dost připraven...
Co je horší?..Vězit?..Nebo nechat se strhnout davem a pořád se ztrácet v něčem, na co ještě vůbec nejsi připraven?..
Jen se hloupě..pasivně..instinktivně "přizpůsobit"..
Vzniká tak další loutka pro ty "mocnější".
Kdo si chce hrát..hraje si...a na řadu přichází další dno...další přetvářky a masky....
..Další dveře...
Znáš heslo?........
Autor JeToRebel, 07.04.2009
Přečteno 228x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to mě mrzí, že to taky tak cítíš...vím jaký to je..ale ony ty slunný dny snad příjdou..

16.04.2009 16:23:00 | JeToRebel

krasne napsane, hodne se mi to dilko podoba,,, jako bys vystihovala aji me...

08.04.2009 08:14:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí