Jen slovo

Jen slovo

Anotace: .......

Láska? Co to je? Ještě donedávna jsem věřila, že existuje, věřila jsem, že zmůže všechno, že s ní jde překonat spousta věcí a překážek.... Ale tak moc jsem se spletla, tak moc..... Láska není....neexistuje, je to prostě jenom slovo, slovo,které nemá žádnou cenu.....
Měl si pravdu...všechno to jsou jenom slova, a nejvíc od tebe, protože já věřila, já ano.... Dík že jsi mi dokázal, že máš pravdu, že není a nikdy nebyla... Vlastně to všechno byla jen přetvářka...Možná jen aby se neřeklo, že mě máš jen na sex...nevím...Prostě jsi mistr klamu, ale neklameš jen mě, nejvíc, nejvíc ze všech klameš sám sebe... Jednou poznáš, žes udělal chybu, přiješ na to ... ale já už tu nebudu pro tebe...Budu tu pro toho, kdo si mé lásky bude vážit, pro toho, pro koho bude mít větší cenu, než jen slovo....Možná jednou pochopíš....Jak moc si mi ublížil.....
Autor Ladí, 07.04.2009
Přečteno 277x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý si jednou musí ten čumák natlouc, aby se mu rozsvítilo a člověk snad prozřel, poznal, že chyba se stala... Jsou ale lidé, kteří to nepochopí nikdy. ST! za Tvé dílko, někoho si mi moc připomněla, jistou minulost, co prolíná se s přítomností a možná půjde dál... do budoucnosti.

15.04.2009 13:04:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí