štěstí

štěstí

Anotace: ...

Štěstí…………….

Definice štěstí:

Šťastný je ten, kdo se o své štěstí umí podělit s druhými a umí se radovat ze štěstí těch druhých….

Mám pocit, že vždy když se cítím relativně šťastná, je to jen chvilička a pak následuje rána osudu…

Každá chvilka štěstí musí být vykoupena….

Každý kousek štěstí přináší objeti…


Jak dlouho člověk může takhle přežívat, toužíc po něčem, mít to na dosah ruky a nesmět to utrhnout…Urvat pro sebe kousek toho štěstí, ale tím připravit o ten kousek ty druhé, ale nemít ten kousek = trápení, stesk a bolest….
Život je tak složitý, osudový a krátký….chceme žít, ale občas si nevíme rady, příliš o všem přemýšlíme, máme strach sami ze sebe, hranice únosnosti jsou příliš pevné, abychom je prolomili a naše štěstí se ztrácí,i když je tak blízko…..
Bůh nás stvořil, bůh nám dal role a vsadil do příběhu o životě…Každý sám za sebe jsme zkoušeni boží vůlí, jak se svoji rolí naložíme a jak se prosadíme, zkouška seberealizace,někdy se šťastným koncem, někdy končí sebedestrukcí…..touha je silná, vůle slabá….jsme figurky hozené do hracího pole, potácející se mezi pravdou a lží, láskou a nenávistí, radostí a bolestí..
Přesto že klesáme ke dnu, jsme schopni vstát a jít dál, zkoušet to znova a znova…je to začarovaný kruh, z kterého se vymanit je tak těžké, bolestivé a vyčerpávající, ale přesto je tak krásné žít……………
Autor lovelienka, 22.04.2009
Přečteno 354x
Tipy 1
Poslední tipující: Ďábel sám
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Osud máš vepsán do dlaní
je to i radost a stýskání.
Je to i smutek a slávy klam
ať na to koukáš ze všech stran.

11.05.2009 10:55:00 | Ďábel sám

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí