Sobota a neděle

Sobota a neděle

Anotace: Dcera alkoholičky, zkažený víkend, z miláčka feťák

byl pátek 24.dubna. byli jsme domluvení,že v sobotu spolu pojedeme po obědě do Prahy, a potom budu spát u něj. Doma sem to měla dovolený, on taky. V sobotu to mělo být. Ale naši v pátek grilovali a měli tam spoustu přátel, tak jsem jen doufala že v sobotu už pít nebudou. Ale když jsem se šla před odjezdem ještě umýt, přišla sestra že se mnou chce máma mluvit. (Nenapsala jsem, že pili od pátku málem do neděle). A to mají doma 3 děti, z nich jedno nevyléčitelně nemocné. Tak jsem byla ve vaně a přišla za mnou moje MATKA, že nikam nejedu, že jdou do hospody,ae že můžu jet až přijdou. Dobře, nasrala mě, ale říkala jsem si že tak do 3 určitě pojedu. Volala jsem jí, byla jsem za ní, říkala mi že můžu jet ale až přijede táta domů z práve. tak jsem čekala. volala jsem mu, řekl že dřív než v 5 nepřijede. fajn, byla jsem s matkou v hospodě, kouřily jsme spolu a já chvílema šla za pavlem, mým bývalým, a kecali jsme. potom jsem šla domů, volala jsem milýmu ať přijede, že musím čekat na tátu. Táta mi do toho telefonu řekl, že se z mámy zblázní, že jsem měla jet. tak jsme prostě byli u nás doma, a sestra že jse za mámou kde jsou. tak přila, a řekla mi že nikam nesmím a Petr že má jet okamžitě domů. Říkala jse msi, že to není možný, vždyť si už průsery hlídám a dlouho žádnej nebyl, nic jsem neudělala. Úuplně se mi udělalo špatně. 2x jsem jí volala, nebrala to. Ok, tak jsme se s Petrem sebrali a šli za ní. Ona že prostě nikam nejedu, at jdu domu a petr jede taky k sobě domů. Rozbrečela jsem se, ptala jsem se proč, nic jsem přece neudělala. řekla mi že neudělala, ale at jdu za svým bývalým a zeptám se jeho. "Můžeš se mnou ven, prosím tě?", zeptala jsem se Pavla, a on se zvedl a že jo. Ptala jsem se ho co řekl mámě, řekla mi že nikam nesmím kvůli Petrovi. tak jsem pavlovi řekla at mi prostě řekne co jí řekl. A on že nic. A zevnitř jsem slyšela jak máma říká svojí kámošce že petr je feťák,alkoholik.. Dál už jsem nechtěla slyšet. Šla jsem za ní a řekla jí že je hnusná, at mi hned řekne, a ona že ne prostě. tak jsem jí řekla že jdem na záchod a tam mi to řekne. byla už zase vožralá. Kdy není... tak mi řekla, že jí už dlouhou dobu všichni říkaj že na první pohled petr vypadá jako feťák. Ale neřešila to, a dneska jí pavel prý řekl že je petr hulič a feťák. Je to technař, ale nefetuje... nemůže, sice si někdsy říkám že je vyjetej, ale věřím že snad nefetuje. zasranej tomáš,kuba a jiří. dementi. VY HAJZLOVÉ!! fetujte si, ale petra nechte. proč fetujou a hulej,ale petr ne.tak proč k němu choděj každej den????? Pavel mi řekl, že prý matka mu řekla že mě zkazil, a že on jí řekl že je kráva a alkoholička a že mě zkazili sami. chci pryč..... máma mi na tom záchodě řekla že nemůžu nic vědět, a že tráva co jsem mu našla v batohu byla jeho a ne tomáše, že tomu nemůžu sama věřit.. a taky že když s ním jsem nemůže mi věřit. řekla jsem jí at mi udělá testy, ale ona že to ne.. je to sdobře že mi je nedělá.. taky mi řekla že moc kouřím, a že to jí taky vadí. to má smůlu. vždycky se budu dostávat ke až ke 2 krabičkám denně.. každopádně s petrem o tom mluvit nechtěla, celou sobotu jsem probrečela potom odpoledne a večer. Potom když jsem se na ní nasrala a šla domů, řekla mi že mě má ráda, at se nezlobim ale že nechce abych spadla zpátky na dno.. vždyt mi bude 18!! to mě chce chránit, ted? alkoholička?? mám mámu ráda, ale.. taky jsem jí řekla, že jsem doma nešťastná, že tam dělám všechno a že si toho nikdo neváží, nevímá.. řekla mi že si toho váží ale neví jak mi to dát najevo.. jak já se těším až vypadnu... odstěhuju se, budu si v klídku kouřit doma a nebudu myslet na žádný zasraný smažky jako je třeba ten idiot jakub. Ale já vždycky budu stejná. Petr u nás spal, a ráno si s matkou řekli že petr neni feťák, ona že to ví.. prostě vystřízlivěla. A budu tam spát místo tohohle víkendu co byl tak ten příští, na čáry.. ale to už si zkazit nenechám..

Tohle nedává smysl, já to chápu ale ostatní to možná nepochopí.. pořád jsem z toho nesvá, omluvte to... (vysvětlení těm které tu znám,a těm kdo si to přečtou)
Přečteno 483x
Tipy 3
Poslední tipující: Vodoměrka, Sleepwalker
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Njn..A to ti bude "teprv" 18 .Bet,kdybys věděla,co tě v životě ještě čeká,tak to o čem píšeš je brnkačka..Hlavně se drž.. :)

26.04.2009 21:13:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí