Naše třída

Naše třída

Anotace: Ve škole jsme dostali za úkol napsat něco o naší třídě. Je to spíš charakteristika, než úvaha. Přeji hezké čtení...

V naší třídě, letošní S2. C, je třicet jedna žáků. Počet se často měnil. Jedna studentka odešla na gymnázium, druhá aby nemusela pobývat na internátě. Také jsme měli ve třídě studenta, jenž byl už poněkolikáté v prváku, avšak ze druháku odešel a našel si práci. Prý se opět vrátí do školy, se základkou by těžko pochodil. Nedávno k nám přistoupila další spolužačka. Lidé přicházejí a odcházejí. V životě už to tak chodí.
Ve škole máme velkou převahu holek. Je to vidět i v naší třídě, kde jsou jen tři kluci. Jsme třída jako každá jiná, ale každá třída je svým způsobem výjimečná. Když se podíváte na náš kolektiv, uvidíte různé lidi s různými styly. Ačkoliv si každý se všemi rozumět nemusí, z mého pohledu je ve třídě spousta dobrých lidi, kteří jsou plni přátelství a smíchu. Tací, kteří umí vyslechnout a ve špatné chvíli pomoci. Bohužel naše třída není dokonalá a jsou mezi námi i hádky a intriky. Naštěstí to není tak zlé a časté. Názor kantorů na naši třídu však není zrovna růžový. Jako třída jsme velmi ukecaná a v hodinách často slýcháme věty typu: „Tak se ztišíme!“, „No tak holky! Kluci!“, „Kam ta mládež spěje.“ a podobně. Naše chování se po zvonění ohlašujícím přestávku změní. Ne, že by se to nějak zlepšilo, spíš naopak. Někdy to vypadá jako v nápravném ústavu, nikoliv na střední pedagogické škole. Jeden si zpívá, jiný zase křičí přes celou třídu, do toho začne hrát klavír, parádní „bugr“. Ale není to vždy tak divoké. Musíme se často stěhovat do jiné třídy, abychom např. uvolnili třídu s počítači, také nasvačit, či případně dopsat tahák na písemku. Přestávku zvoněním neskončí. Ukončuje se tehdy, když učitel vejde do třídy a poručí, abychom se postavili. Rázem se ztiší většina lidí (záleží na učiteli a jeho autoritě) a začíná hodina.
Náš třídní učitel je bezvadný, avšak když se jedná o matematiku, kterou nás učí společně s tělocvikem, nechápe ji z jeho výkladu nikdo. Často si říkáme, k čemu nám ty všechny vzorečky a definice budou.
Za náš kolektiv jsem opravdu ráda, už kvůli tomu, že ve třídě není nikdy nuda. Hlavně o ruštině.
Autor Metallic.Akira, 25.05.2009
Přečteno 4142x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí