Závislost na sexu...

Závislost na sexu...

Anotace: takové zamšlení

Závislost na sexu.
Myslím, že většina lidí okupující tuhle zemi, kteří už zakusili neuhasínající sexuální rozkoš se na ni po čase stanou závislí. Napřiklad muj ne moc dobrý kamarad Pavel. Nejenže si svoji přítelkyni snažil udržet hlavně kvůli sexu, když ho opustila, ze své jiné dobré kamarádky si udělal jakousi kurvu, která splní všechny jeho touhy a ještě k tomu se o ni nemusí nijak starat, ani se k ní veřejně hlásit. Jak prosté. Pod lampou, na stráni, za kontejnerem. Jenom aby měl to co potřebuje, to co chce, a to co tolik miluje. Abstinenční příznaky poznáte celkem spolehlivě. Otočí se za každou sukní, pochválí cokoliv, jestliže je šance, že z toho kápne trocha uspokojení. Hrdost? jde stranou. Čest? mizí s přicházející rozkoší. Věrnost? tohle slovo nikdy neslyšel.
Musím se zamyslet, jestli všichni z nás se postupem času stanou otroci svého vlastního těla a touhy. Možná by se měl právě sex přehodnit a lidé se smyslem pro spravedlivost a soudnoust by ho měli zařadit, mezi závislosti, pro lidi nebezpečné. Jestli právě většina sexuálních zločinců nepodlehne jenom svému abstinenčnímu příznaku, neukáže svoji závislost veřejnosti. Jestli by se nemělo zařidít ministerstvo sexuální věcí, které by dávalo povolení manželksým párům aby mohli spolu spát a to jenom za předpokladu plánování dětí.
Autor klajusenka, 07.06.2009
Přečteno 353x
Tipy 2
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jen jestli s tím pujde něco udělat,pomalu,ale pujde

14.06.2009 18:11:00 | Radek.oslov.Šafárik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí