Prosba Moudré ženě

Prosba Moudré ženě

Anotace: prosím svou matku, aby mi dovolila být jednu noc se svým přítelem.. je to trochu krátké nu (omlouvám se jestli toto není úvaha)

To nesmím být šťastná??.. Co je pro mě štěstí… Moci být co nejdéle s milovanou osobou, to nemohu však!!! Žena, co mi život dala, mi teď rve srdce na kusy.. Proč nedovolíš jedinou noc?? Jen tu jedinou noc!! Nic víc nežádám, Ty moudrá ženo.. Dovol mi být pár hodin šťastná.. Milovat a být milována.. Svol k tomu.. Dám Ti svůj život na pospas, jen na jedinou noc a den mě udělej šťastnou..! Vezmi si můj život nebo i duši a nech mě po zbytek mých dnů trápit, však dopřej mi pár hodin lásky..! Trap mě, suž mě, využívej.. Vše můžeš!!! Kterak Ti jednou slíbím své služby, vše splním.. Za tu jedinou noc.. Ty všemocná vládkyně mého života.. Dovol mi i jen jednou pocítit štěstí..! Jen na Tobě vše záleží… Ale za vše Ti děkuji..
Autor koukamDOzdiCOM, 22.06.2009
Přečteno 246x
Tipy 2
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No víš, zase se nemůže mamince tak divit. Zkus si představit, že bys TY byla na JEJÍM místě. Jedna noc může změnit moc a třeba i na celý život, tak se mamce nediv že má strach.

24.06.2009 17:38:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí