Proč?

Proč?

Anotace: Člověk v životě lituje tolika věcí, škoda , že čas nejde vrátit, snad se z chyb dokážu ponaučit...

Tolik mi chybis, ze to ani slovy nelze vyjádřit. Vím, byla to pravda, co jsem napsala, jsi to TY a nikdo jiný, tolik jsem Tě milovala. Kdyby všechno ostatní propadlo zkáze a jen on tu zůstal, žila bych i já; kdyby tu ale zůstalo všechno ostatní a jen jeho stihl zmar, svět by se mi ...Znamenáš pro mne.... hledám to správné slovo, ale nenacházím ho. Protože to co pro mne znamenáš se nedá vyjádřit pouhým slovem. Bez tebe jsem...Strašně moc tě miluji, tak strašně moc. Proč Ti to nemohu dát najevo, proč vedle Tebe musím chodit a dělat jako že nic, že nic necítím a že jsem v ...
Víš už mě nebaví na tě myslet, psát o tobě, bere mi to sílu, energii, pije mi to krev...
Už chci Milovat, poznat někoho na kom nám bude záležet, někoho koho budeme chtít každý den vidět, někoho koho nám bude připomínat každá kapka deště, někoho ...
Co je to vůbec láska? Ví člověk, že opravdu miluje? Dokážeme určit, jak opravdu vypadá láska? Některý člověk se lehce zamiluje...
Kéž by šlo vygumovat mozek, ty chvíle kterré jsem s tebou prožila...
Milovala jsem tě….opustil jsi mě….dvakrát a já tu zůstala sama stát…nezajímalo tě,jak na tom jsem,jak že mi je,když jsi zpřetrhal všechna pouta co ...
Poprvé budu zas upřímná a nejen k ostatním, ale i k sobě. Láska je nádherný cit, kterého jsem si vážila a když jsem byla "přesycena" zhořkla mi a ...Promiň
Často přemýšlím,kolik síly v sobě vlastně človek má...Co všechno je schopen vydržet...Né pro vlastní štěstí,ale štěstí jeho blízkých.Poznala jsem ...
Autor Ela_mela, 02.07.2009
Přečteno 364x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný, upřímný.... ale ničeho nikdy nelituj. Vzpomínat se má jen na to krásný. A co se stalo, to se stalo. A navíc-každý konec přece znamená nový začátek:).

07.08.2009 12:32:00 | Mak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí