Protože(a proto)

Protože(a proto)

Anotace: Jednoduše protože...proto.

Protože všechno by bylo moc dokonalý...proto to bylo divné...Protože tančit v dešti chtějí jen blázni...proto je to tolik jedinečné...Protože bych mezi nimi byla možná i já...proto možná patřím mezi ně...Protože možná neznamená nic...proto ho lidé říkají, když chtějí utéct...Protože utéct se nedá ani před sebou...proto se zdá vše tak nedosažitelně daleko...Protože hvězdy jsou tu pro ty,kteří je umí obdivovat...Protože obdivovat se má všechno,co je jiné než všechno ostatní...proto originalitu nenapodobíš...Protože originál jsme každý...proto je svět plný kontrastůůů...Protože kontrast je něco úžasného, co je vidět...proto ho nevyhledávám....Protože černé stíny jdou za vámi...proto je třeba dávat si pozor...Protože dávat si pozor, znamená nežít...proto to beru zpět...Protože život bez žití, není život...proto žijte a neptejte se víc...protože ptát se může každý...proto je někdy tak těžké odpovědět...Protože je otázka někdy zbytečná...proto se nehledá odpověď...Protože život je prý ráj...proto počkej na svoje bejby...Protože bejby mu nesmím říkat...proto to vzdávám předem...protože z boje se nemá odcházet...proto jsou války až do posledního muže...Protože muži si myslí, že jsou něco víc...proto nemají ženy stát v pozadí...Protože chlapům stejně nikdy nikdo nebude rozumět...proto je zbytečné se s nimi trápit...Protože poslouchat volání, je lepší než zůstat v pozadí....proto je nejlepší mluvit hlasitě na celý svět...Protože niky nevíš, kdo tě zrovna poslouchá...proto nám narostly uši...Protože když všichni říkají ne, řekni ano hlasitěji...(a proto ty znamenáš svět)
Autor Mak, 09.08.2009
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí