Jaké to je, žít ze dne na den?

Jaké to je, žít ze dne na den?

Anotace: Někdy bych to chtěla zkusit.. Aspoň jednou!

Víte, celkem často mě napadá, jaké by to bylo opustit tuhle dávnou zaběhnutou a opakující se realitu, sbalit si věci a odjet do Říše divů, která se skrývá zrovna za mým zrcadlem.. Opustit každodenní stres, hádky, začmouděný vzduch a vrhnout se vstříc novému, dobrodružnému životu s ranečkem na zádech, odkázaná na dobročinnost ostatních, kouzelných tvorečků a možná i skutečných lidí. Nemyslím si, že svět, ve kterém žiju, je jen jeden a po smrti budu ztrouchnivělá ležet v rakvi.. Možná se narodím někde jinde, možná se narodím někomu jinému. Ale to už je jiná kapitola..
Někdy se mi ve snech objevují jiné dimenze, jiní lidé a jiné "světy".. Zajímají mě, lákají.. Jenom čekám na den, kdy konečně roztáhnu křídla a vyletím vstříc do dáli.. Do neprobádaných pralesů, ponorkou až na dno moře, raketou do černé díry a tajným chodem do podzemí..
Jen pevně věřím v to, že tohle není jen bláznivý sen puberťačky.. Možná si za pár let nebudu pamatovat nic, co sem píšu.. Ale žiju okamžikem a musím přiznat, že představa, že nejsme ve vesmíru jediní, mi nahání hrůzu a zároveň mě láká..
Upřímně, sama jsem lekavý člověk a dobrodružství je rpo mě noční můra.. Možná se jednou probudím a zjistím, že se tolik nebojím.. Možná mi to ulehčí cestu.
Možná je můj dosavadní život jen hloupý sen a já se probudím někde na ostrově. Sama. Jako Robinson Crusoe..
Autor Elizabeth.., 10.08.2009
Přečteno 568x
Tipy 3
Poslední tipující: susana načeva, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hlavně si nikdy nenech nikým sebrat své sny. Není nic horšího, než když člověk žije tak, jak žít nechce. Jako otrok.

S tím cestováním ze dne na den to ale vidíš moc růžově:-) Myslím, že v tom bude více potíží.

11.08.2009 21:09:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí