Legoriáni

Legoriáni

Anotace: Je to o hre OGame a je to napisane preto aby ste sa do nej zapojili. www.ogame.sk

O hre OGame
OGame je hra o dobývaní vesmíru.

Začínaš s jediným málo rozvinutým svetom, ktorý postupne meníš v mocné impérium, schopné ubrániť ťažko vydobyté kolónie.

Vytvor ekonomickú a vojenskú infraštruktúru, ktorá je základom pre vybudovanie nových a rozvinutejších technológií.

Bojuj proti cudzím impériám, vedeným inými hráčmi, aby si získal zdroje pre svoj rozvoj.

Vyjednávaj s inými imperátormi, vytváraj aliancie a prípadne obchoduj s tak potrebnými zdrojmi.

Vytvor armádu, ktorá bude presadzovať Tvoju vôľu v celom vesmíre.

Zhromažďuj zdroje, za možno neprekonateľnou bariérou planetárnych obrán.

OGame Ti ponúka neohraničené možnosti!

Budeš terorizovať svety v Tvojom okolí? Alebo zaseješ strach do sŕdc tých, ktorí útočia na bezbranných?
Pridaj sa!
Prečítaj si príbeh OGame

Toto je príbeh nášho druhu, príbeh o ľudstve a ľuďoch.

Zaslúži si byť vypovedaný, aj keď sa napodiv ešte neodohral. Sú totiž okamihy, keď si dokážeš predstaviť, že čas beží v mnohých paralelných prúdoch. Všetko, čo sa stalo v minulosti, vytvára súčasnosť a prítomnosť je základom budúcnosti. Na základe tohoto poznania ľudia vynašli spôsob, ako navštíviť minulosť, bez hrozby spôsobenia zmien v budúcnosti. Pretože pozmenenie budúcnosti ovplyvnením minulosti je možné jedine v prípade, že sa týka jedinca. Je to asi ťažké pochopiť, ale je to pravda. Iba ak vieš, že sa v minulosti niečo odohralo, môžeš to ovplyvniť, pretože tieto zmeny sú súčasťou Tvojej minulosti. Pokiaľ by však týmto konaním malo dôjsť aj k zmenám minulosti ďalších jedincov, jednoducho sa v tom okamihu vyparíš a žiadne zmeny sa neudejú, pretože je to už minulosť... Tvoja minulosť.

Všetko sa začalo v roku 2250, v roku Alfa, kedy sa prvý človek odhodlal na medzihviezdny let, trvajúci viac ako tri minúty, počas ktorého sa dostal ďalej, ako ktorákoľvek sonda pred ním. Bolo to vďaka novému druhu pohonu, nazvanému impulzný pohon, ktorý ľudstvu umožnil cestovať rýchlosťou svetla. Samozrejme, ľudia aj predtým lietali do vesmíru, no v porovnaní s týmto úspechom preskúmaná časť vesmíru naozaj nestála za reč. A prirodzená túžba ľudstva po nových dobrodružstvách vytrvalo tlačila vývoj vpred, takže sa vesmírne výpravy rok za rokom postupne predlžovali.

Konkurenčný boj leteckých spoločností výrazne napomohol k novým objavom a k technologickému pokroku. Kým Boing sa spoliehal na svoj starý spaľovací motor, vykázaný za hranice zemskej atmosféry, jeho rival, ErBus, sa snažil hodiť za hlavu kopu problémov, spojených s vývojom svojho impulzného motora. Technické problémy, sprevádzané explóziami, spočiatku takmer zastavili vývoj novej technológie. Postupom času však proces vývoja umožnil nahradiť Y-častice stabilnejšou chemickou zlúčeninou, čo viedlo k zvýšeniu bezpečnosti. Výraznou mierou tomu dopomohli teoretické poznatky známeho kvantového fyzika Ala Ainstona. Zdanlivo mimo hlavného diania aj menšie spoločnosti a podnikateľské skupiny prepadli potrebe skúmania vesmíru, takže požiadavka lepšieho, rýchlejšieho a zároveň efektívnejšieho pohonného systému sa stala imperatívom.

Moderné pohonné jednotky používali vysokoenergetické deutériové palivo, čo im umožnilo cestovať medzi galaxiami v relatívne krátkom čase. Nanešťastie, deutérium je veľmi vzácne, na Zemi je len 0,015% všetkej vody vo forme tohoto ťažkého izotopu. Po čase však ani najkvalitnejšie deutérium nebolo dosť dobré, čo podnietilo vznik vedeckej diskusie, týkajúcej sa nájdenia nových ciest k vytvoreniu lepšieho paliva, než bolo deutérium samotné. Vychádzajúc zo známej teórie predpokladali, že je možné skombinovať deutérium so záhadným plynom, vznikajúcim pri výbuchu kvazaru. Kvantovo-chemicka reakcia s týmito zložkami by mala uvoľniť obrovské množstvo energie - také veľké, že lode budú môcť cestovať čoraz rýchlejšie a rýchlejšie.

Naraz bolo v dosahu veľa priestoru a mnoho miest, ktoré sa dajú kolonizovať. Svet ovládol mier a prosperita a zostalo to tak po celé dekády. Vyvinuli sa nové kultúry a život sa rozšíril do všetkých kútov vesmíru. Všetko bolo krásne a mierumilovné, ale bolo to len ticho pred búrkou.

Ani v tejto perióde prosperity sa vývoj nezastavil - ľudia stále vynachádzali nové a rýchlejšie spôsoby cestovania. Tak na základe starých teórií, skombinovaných s horlivosťou mladého študenta, bola vynájdená úplne revolučná technológia pohonu, technológia, ktorá všetko odsunula na vedľajšiu koľaj... Hyperpriestorový pohon vytvára niečo ako bublinu v štvrtom a piatom rozmere, oddeľujúc takto vnútorný priestor od okolitého vesmíru a obchádzajúc tak obmedzenia, platiace pre pohyb telies v normálnom priestore. Časť galaxie v smere pohybu je viditeľná a dostupná v úzkom poli. Využitím tejto prevratnej technológie mohli prieskumníci cestovať ešte hlbšie do neprebádaného vesmíru a kolonizácia planét sa vďaka rýchlemu cestovaniu ešte viac zrýchlila. Svet vstúpil do novej éry, vývoj technológií sa ešte zrýchlil a boli objavené nové kolonizovateľné svety. Diplomacia bola na vysokej úrovni a prakticky nebolo konfliktov medzi svetmi. Až kým v niektorých ľudských kolóniách neobjavili nový chemický prvok, pomenovaný Xentronium. Hneď bolo jasné jedno - kto ovládne Xentronium, bude vládnuť vesmíru!

Čoskoro začne vojna...

Xentronium je extrémne vzácny prvok - počas prvého roka od jeho objavenia sa podarilo vyťažiť iba 1,5 mikrogramu tejto látky. Keďže ju našli na ľuďmi kolonizovanej pôde, mohli ju skúmať iba laboratóriá ľudí. A výskumy ukázali, že Xentronium má silu asi 10000 pozemských Sĺnk na mikrogram! Akonáhle sa táto správa rozniesla vesmírom, závisť a zloba povstali z temnoty a spôsobili konflikty medzi národmi, ktoré bohužiaľ neskôr vyústili do vojny. Prakticky okamžite sa vytvorili dve strany: pozemská frakcia a tí, čo stáli proti nej. Kedysi to bol Nostradamus, ktorý predpovedal vojnu v trvaní 150 rokov, ale realita ukázala, že sa mýlil, pretože vojna trvala viac ako 300 rokov. Tisíce a tisíce národov sa stratili, padli alebo boli kompletne vyhladené. Len máloktorí prežili najťažšie boje - a rozhodli sa pre únik, aj keď bolo jasné, že to nebude ľahká úloha. Základnou otázkou bolo - kam letieť? Geniálnym vedcom Spojenectva Preživších sa podarilo približne 125 rokov po začiatku vojny pomocou nestabilného Berýlia vytvoriť čiernu dieru, ktorou môže preletieť loď bez toho, aby bola zničená. Nevýhodou je, že koncom čiernej diery je biela diera, ktorá sa nedá využiť pre cestovanie, takže ide o cestovný lístok do neznámeho vesmíru, bez možnosti návratu...

Po niekoľkých úspešných pokusoch s takýmto cestovaním sa začal realizovať plán veľkého úniku. Po ďalších 25 rokoch ničivých vojen to totiž začalo vyzerať pre pozemskú frakciu naozaj zle. Strana nepriateľov frakcie začala používať neprekonateľnú zbraň, nazvanú bomba Omega. Ako názov napovedá, použitie tejto zbrane kompletne zničí celý kus vesmíru, vymažúc tak akúkoľvek civilizáciu z mapy. Stovky rokov po začiatku nového veku, počítaného od roku Alfa, takto svet musel čeliť najnebezpečnejším a najsmrtiacejším zbraniam, aké boli kedy vynájdené. Sústava za sústavou mizla - boli zničené a doslova vymazané. Prebehli výpočty, odhadujúce výsledok tohoto konfliktu: úbohych 24 rokov od prvého použitia bomby Omega bude stačiť na zničenie celého známeho vesmíru, zanechajúc len neživú prázdnotu... Preživší nasadli do lodí a vyrazili k pripraveným čiernym dieram, ktoré dokázali vytvoriť vďaka svojim technologickým schopnostiam. Bola to jediná šanca, začiatok cesty do neznáma a bez možnosti návratu..

Nový život

S pocitom veľkej úľavy sa zvyšky ľudstva ocitli v úplne neznámom vesmíre, na mieste, kde nikdy predtým nebol žiadny človek... S veľkým šťastím našli v celom rozsahu priestoru, ktorý dokázali obsiahnuť jedinú planétu vhodnú na kolonizáciu. Trúfli si usadiť sa na tomto vesmírnom "záchrannom kolese" a boli tu kontaktovaní veľmi zvláštnou formou života, národom nazvaným Legoriáni. Legoriáni boli na vyššej technologickej úrovni, no boli veľkorysí a zachovali sa k prišelcom priateľsky. Dokonca povolili cudzincom kolonizovať neďalekú galaxiu s dostatkom priestoru pre všetkých utečencov. Stanovili si len dve podmienky: - každá rasa, každý národ môže osídliť najviac 9 planét, aby mali aj ostatní šancu, založiť novú civilizáciu, po úteku pred dlhotrvajúcim konfliktom. - na domovskej planéte každého rozvíjajúceho sa národa bude vytvorený senát, aby mohli ľudia medzi sebou komunikovať. Prirodzene, národy a ich reprezentanti s vďakou súhlasili a dokonca založili obchodné organizácie a strážne jednotky, ktoré zabezpečovali dodržiavanie mieru a férovosti. Zrodila sa nová civilizácia...

Možno sa pýtaš, prečo sme Ti chceli prerozprávať tento príbeh. Odpoveď je veľmi jednoduchá - preto, aby si sa k nám pripojil na ceste k vybudovaniu budúcnosti! Nasleduj nás a zistíš, či dokážeš viesť národ, ktorý zúfalo potrebuje jasné vedenie, aby rástol a dostal sa na výslnie! Táto úloha Ťa bude stáť veľa úsilia a aj keď doba nebude vždy pokojná, môžeš sa podieľať na výstavbe tejto časti vesmíru, zachrániť svoj národ a získať si rešpektované miesto medzi všetkými impériami. Nasleduj nás cez časový portál a zabav sa v tomto svete, plnom nových vecí a veľkolepej budúcnosti. Z času na čas to môže byť ťažké, inokedy naopak príliš jednoduché, ale Tvoja vôľa a sila by mohla vytvoriť silný a prosperujúci národ. Teraz Ťa nechám... v nádeji, že sa pripojíš... je to na Tebe... Skús to!!
Pridaj sa!
Autor M4r'I'ink0_6'A'uD, 10.08.2009
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí