Vše

Vše

Anotace: ...krátká úvaha o světě a lidstvu...

Vše je rozvrácené... vše je zlomené... všude je vše bez duché... všude je vše zpoplatněné a tam, kde to zpoplatněné není to neexistuje... a co je rozvrácené? Co je zlomené? Co je bez duché? Co je všude zpoplatněné a tam, kde to zpozplatněné není, tam to neexistuje? Přeci "dnešní" štěstí.
Proč žíti v tomto světě, kde materiální hodnota převyšuje hodnotu člověka, kde peníze ovládají lidi a jsou ovládány lidmi, kde svět kontrolují ti nejhorší z nejhorších a schovávají se za proslovy o "demokracii" a "svobodě", nebyli by proslovy pravdivější, kdyby slovo "demokracie" bylo nahrazeno diktaturou a "svoboda" útlakem?
Člověk dnes není svobodný, ne "chudý" člověk. "Bohatý" člověk je svobodný jak se mu za chce. Ale jaký je mezi nimi největší rozdíl? Jaký je největší rozdíl mezi mnoha "chudáky" a mnoha "boháči"? Jejich skutečné bohatství, neboť většina chudých je bohatá na duši, zatímco většina bohatých je chudá na duši. Většina chudých je chudá na těle a většina bohatých je bohatá na těle. Co je ovšem z toho lepší? Zůstat chudým člověkem držícím se svých zásad a duchovní morálky, nebo se stát "šťastným" a "bohatým" člověkem beze cti, bez morálky a bez skutečného štěstí. Jistě, ne každý bohatý je chudý na duchu a ne každý chudý je bohatý na duchu, ale jejich postavení je k této změně upřednostňují. Dokud bude existovat tento svět, lidstvo nebude svobodné, neboť vždy bude hnáno penězi vpřed. Ne morálka, ne láska, ne svoboda, demokracie ani zásady a čest, ale peníze, ať již "čisté" či "špinavé", normální či krvavé, ženou lidskou rasu vpřed... vpřed... vpřed do záhuby.
Autor Vladislav., 12.08.2009
Přečteno 358x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chlape, není to až tak jednoduché a rozhodně ne fatální. Rozumím Ti úplně .Nevím tedy ke kterým patřím , ale věř mi ,že rozhodně můžeš být tam kde chceš i při tom , že zůstaneš slušným člověkem. Statisticky máš asi pravdu ...
Nakonec se v tobě bude prát několik osobností , jako ve mě . viz druhý psaní jako ZONE_OF_FIRE

19.08.2009 01:26:00 | StanK

Copak je?

15.08.2009 02:01:00 | Vladislav.

Chjo...

12.08.2009 23:49:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí