Uvažme různá fakta

Uvažme různá fakta

Anotace: Noční snivé přemýšlení

Přemýšlím poslední dobou často před spaním.
Přemýšlím o tom, co jsem zatím prožila.
A co mne ještě čeká, jak dlouho a tak podobně.
Klasické životní otázky.
Např. koho nového potkám, koho stratím a hlavně, co mi to nového přinese. Vědomosti, zkušenosti, ponaučení.

Ba dobré je vždy věděti, co děláme v samotných aktech špatně, byť máme na mysli, že naše díla jsou dokonalá.

Avšak netušení samotné v neustálém koloběhu přemýšlení nepomáhá. Naopak. Pravděpodobně špatným myšlenkovým pochodem si sami škodíme a tím vytváříme mylné představy o svém životě vůbec. I o svých dovednostech a vědomostech (přednostech).

Jak se říká: Důvod a příčiny (důvod a účel) Jedno bez druhého by nebylo tím, čím je. Ve skutečnosti? Kolik procent lidí opravdu tyto dvě věci dokáže od sebe rozlišit, pochopit, využít, snad i zneužít.
Kolik geniů máme, ve skutečnosti, kolem sebe?
Přetvářka je lstivá a vychytralá. Nedá se od pravdy jednoduše rozlišit.
Přeci jen, někteří empatici to dokáží od pouhého prvního pohledu, na danou, lživou osobu.
Prokoukávají a druhá ´´lstivá strana´´ prohrává a upadá.
Avšak řekněme si upřímně, kolik z nás takových opravdu je?
Je to dar ovšem i prokletí.
Někdy, dalo by se říci, prokletí.
Posuďme sami. Posuťe samotní.
Autor anrUth, 23.08.2009
Přečteno 508x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí