City

City

Anotace: Co to jsou vlastně city?

Co to jsou city? Je to něco, s čím se člověk v průběhu života učí žít, anebo je to něco, co si každý z nás musí prožít? Přemítám, jestli jsou lidé schopni přežít bez pocitů, bez lásky a bez přátelství, ale taky bez nenávisti a bez hany, nebo beze studu v duši? Myslím, že něco takového by bylo nad lidské síly. Každý z nás se přeci někdy za sebe styděl, nenáviděl někoho, možná i vášnivě miloval, každý z nás toužil zabít nenáviděnou osobu, ale budiž. Nenávist je vášnivý cit.
Bez emocí by se z nás brzy staly zamlklé osoby skrývající se za maskami soch. Bezvýrazné schránky něčeho, kdysi tak krásného a plného života, bloudící po ulicích, neznaje konce…
A tak to je. Nic nikdy nekončí, ani láska, přátelství, štěstí, veselost, ani zloba, nenávist a pomstychtivost.
Možná, že život nikdy neskončí, nebo snad ano? Třeba je život jen další částí nesmírně dlouhé cesty, plné překážek a hranic, kterou musíme jít a překonat, než se setkáme v Ráji.
Třeba opravdu nic nekončí, ale kdyby ano, tak každá cesta životem v nás nechává nezahladitelné stopy… nejsou vidět, jsou totiž v srdci...
Autor fia.linka, 15.09.2009
Přečteno 319x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí