přání

přání

Anotace: přeju si abych

se nemusel stydět za naše politiky. Zároveň nevěří, že by jednou parlament byl o takovém složení, že by se za ně stydět nikdo nemusel.
Jedno řešení tu je.
Politiky, poslance, ministry, senátory zrušit.
Jsem pro krále. Osvíceného, moudrého a dobrotivého pana krále.
Začít by se mělo defenestrací. Dvě tatrovky hnoje pod okna parlamentu a šup s nimi tam. Klidně z přízemí, aby se nikomu noc nestalo, jen aby byli špinavý a smrděli.
Pak volba krále. Buď ze šlechty - z rodu osvědčeného, z rodu dobrých a zodpopvědných hospodářů.
Mám kamaráda, který zná osobně Habsburky. Dva bratry. Ten starší by byl našim králem nebýt roku 1918. Oba jsou skvělí, vtipní, moudří chlapíci, výborní podnikatelé a ví co je zodpovědnost. Oba by byli dobří. Ale nemusí to zrovna být oni. Takových lidí je víc.

Kdy nám dojde, že parta prospěchářů nemůže stát v čele státu?
Autor Ovádko, 21.09.2009
Přečteno 256x
Tipy 8
Poslední tipující: Annie the wolf, Bíša, René Vulkán, Sleepwalker, Jožin z Moravy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem antimonarchista a nejsem tedy ani pro konstituční stát.
U nás má hlava státu celkem málo pramovocí. Pro tu defenestraci ovšem jsem...

08.11.2010 00:36:00 | Bíša

Jen aby z něj nebyl Král Sráč hory hoven.. :)

01.10.2009 21:42:00 | Sleepwalker

to se ví

30.09.2009 15:15:00 | Jožin z Moravy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí