3. světová válka

3. světová válka

Anotace: Příběh se odehrává v blízké budoucnosti vycházím zde se současné politiky jinak události a další politika je vymyšlená tento příběh líčí jak jak bude asi vypadat 3. světová válka je zde vymyšlená potika a události před 3. světovou válkou .

Začátek 3. světové války
Prolog 2015
Avghanistán V horách
Usama bin ládin II hovořil ke svým stoupencům: „dnes jsme si podmanili celý islámský svět zítra zahájíme naší intifádu proti nevěřícím“ „v egiptě jsme zanamenali menší odpor proti vašemu řízení a agresi“ ŘEKL AMÍN HOSEJNÝ. „Co navrhuješ?ů Zeptal se vůdce islámského světa.
„navrhoval bych je vystrašit trochu bych jim tam zhodil pár bomb a zlikvidoval bych jim část letectva a jejich ponorky“ „dobrý nápad amíne“ Je zde menší problém jejich námořní základna je dokonale střežená mají tam radary a své izraelské přátelé, které jim pomáhají tajní agenti mossadu“ „těch jsme se vždy obávaly „ „Vždycky nám dokázali pořádně zatopit“ „ tak to se musí změnit nemůžeme mít znich pořád strach“ Poté řešili jak se zbavit tak dobře vyzbrojeného státu jako je Egipt a to eště jejich bívalý spojenec.Egipt je Však zradil a rozhodl se pomáhat státu Izrael to velmi rozzuřilo afganského vladaře usámu Bin Ladina II.
Agrsvn Tento agresívní vůdce islámského světa si téměř podrobil všechny státy islámského světa. Kromě Egipta.
mMezinárodní politika se začla psát jiným rázem od roku 2012 Kdy již starý usáma bin ládin si pokořil islámský svět s pomocí svých fanatiků a předal žezlo velké politiky v Islámském světě svému sinovi.

Tehdejší noviny o této situaci psali

_
Náš svět
Je svobodný a očištěn od nevěřících musíme dosáhnout toho aby i svět byl zbaven nevěřících.
Tyto slova pronášel k islámskému lidu bin ladin po svém nástupu k moci lid ho miloval lid ho uctíval.

Islámský svět pohltil zápal fanatizmu a to tak silného, jaký nikdo živ neviděl.
Média měli najednou očem dodávat nové a nové informace lidé byly jimi doslova zahlcovány. Nikdo netušil, že někde vře kotel s prachem, který se chystá vybouchnout a bude to tak velká exploze, že se z ní bude celí svět třást hrůzou.

BBC vysílalo na svém kanále tyto správy
Hnutí táliban nabývá na své agresivitě.

Jejich moc se za poslední roky velmi rozrostla. A Na závěr zmizel jeden Francouzký novinář, který pro nás zbíral informace a články v Kábulu.
Loučí seVysílání BBC Brzy se ozveme s novými správami.


Newyork times
V raních hodinách jsme dostali od našeho spravodaje ve francii, že Loavr byl zlikvidován zřejmě jde o terroristickou akci na důkaz tomu se přihlásila síť Alkajdy operující na území Francie.
Zdůvodnili to těmito slovi: Náš vudce a osvoboditel od nevěřících se dostal k moci a chtěli jsme to patřičně oslavit a nezasloužil by si to jinak než tímto způsobem.

Těmito slovy byl odůvodněn útok na loaver.


Stál jsem na Kábulském náměstí Kde bylo asi tak 20000 lidí a uprostřed byla jáma kde bylo asi 30 mužů a žen. Lidé stojící kolem měli před sebou obrovské balvany na střechách domů byli tálibové se samopaliy připravenými ke střelbě. Já dostal za příkaz dohlížet dole na tu masu lidí aby se dostalo na každého z kamenováním. Řekli mi: „jestli se na všechny nedostane máme eště připraven náklaďák z dalšímmi .
V ten moment mě polil chlad hrůzou jak člověk dokáže vznést rossudek nad jinými lidmi bez řádného soudu a potrestat je za cizoložství trestem ukamenováním .

Každý musel dostat kámen velký jako pěst dospělého muže a kam tálib ukázal tam se musel trefit.

Zhrozil jsem se tím jak lidé dokážou být tak necitný kedruhým.
Jeden s tálibů zvedl svůj samopal a vystřelil do vzduchu to bylo znamení k početí hrůzy.
Lidé stojící poblíž té jámy uchopili kameny a začli se trefovat do odsouzenců v ní . Ze začátku jen vydávali slabé steny po delší době už hrůzou řičeli.
Jedna žena v té jámě se najednou začala modlit volala k neby: „Aláh il Aláh .“ Jeden z tálibů namířil a střelil jí do hlavy.
Žena se neskácela dolů, protože se ani nemohla jak tam byla natěsnaná k ostatním.
Když přišla řada na další s kamenováním tak se najednou začali bouřit nemohli už zřejmě snést pohled na utrpení těch mužů a žen v té jámě před nimi tálibové je ihned postříleli. Když si spomenu jaký byl avganistán před Rusi než sem přišli je mi teskno, protože vým jaké to bylo předtím.
Mí rodiče mi o tom vyprávěli. Eště, že se této strašné doby nedožili.

Po oněh hrůzách jsem se pevně rozhodl zbalil jsem sebe i svou rodinu a ilegálně ze země odcestoval do Ameriky.
Po létech zpomíná bývalí důstojník Afghanské Armády
Hamail Munsálidý.


Vraťme se o pár let zpátky a zopakujme si pár úseků historie. Newyork

18,00-19,00

Rodina viliemsových právě zasedala k večeří když jim jejich sin oznamil: „zýtra nastupuji do práce ve dvojčatech „ „to je skvělé Rhime.“ ŘEKLA Mu Matka.

„Co tam budeš dělat?“ Zeptal se otec. „ Budu mít na starost počítačové a komunikační síť.“ Řekl Rhim.


U večeře se hovořilo o rhimově nastávající ráci a o vývoji politiky ve světě.
Bydleli ve velkém bytě na 11 Avenue Rhimovi bylo 25 let a už měl dobré zaměstnání před rokem dokončil Harvard a začal si hledat práci kde by mohl pracovat a co by ho hlavně bavilo .
Rhim se zabíval informačníma technologiema a počítači když dokončoval svou diplomovou práci právě na toto téma tak doufal, že mu to zkoušející vemou a snad mu to uzná i lektor.


Druhého dne vstal Rhim Viliams ve 4 hodiny ráno.
V 5 hodin už musel být v práci a spustit vše co má fungovat než přijdou ostatní do práce skontrolovat jestli není něco špatného s počítači a jakběhá síť.
Ale vraťme se o pár dnů zpět.

Dne 7.9 2001 V bostonu zvedá muhamad atta telefon 11.9 buď na letišti budou tam i tví kolegové až vykonáte úkol tak budete spaseni.


V Franciscu zvedá telefon Galid Al Midhar „máme pro vás úkol dne 11.9 čekejte na letišti až splníte úkol budete spaseni“
We washinktonu zvedá telefon
Ahmed alnami a dostává tytéž pokyny.
V newarku zvedá telefon Mohald Alshehri a dostává tytéž pokyny. Jako ti předchozí.

Jak je možné že jeich hovor nikdo neodposlouchával?
Měli Mobilní přístroj s krze, který lze nastavit aby nikdo nevystopoval jeho signál a když ho bude chtít odposlouchávat tak je to tak zařízené, že mu nebude Rozumět.
11. 9.2001

• 7:58 Let United Airlines č. 175 startuje z
Bostonu
do
Los Angeles

(na palubě 56 pasažérů, 2 piloti, 7členná posádka; typ stroje –
Boeing 767 ).

Prvních pár minut se zdála cesta být poklidná lidé se poklidně bavili, někteří pospávali a někteří si četli denní tiskNajednou se v rozhlase ozval hlas s arabským přízvukem. „všichni seďte na místech nebo letadlo vyletí do vzduchu vlastně spíše spadne dolů protože snad už víše dál letět nemůže takže jen dolů jo a napište svým rodinám SMS, protože se už nevrátíte putujete do lepšího světa.“
Lidí na palubě se Doslova ujala jako průvodkyně jeijch poslední cesty hrůza.
Tato dáma je provázela a až do jisté doby.

Navigační věž strácí signal a to v 8,13 poté vypíná identifikační signál.
8,40 john grizham odesílá SMS je s námi konec moc vás všechny miluji je mi líto, že neuvidím jak se narodí naše dítě miláčku a jak vyrůstá john.
8,46 Pasažéři letadla cítí prudký pokles a náraz a pak jen cítí žár a……..



8:10 Let American Airlines č. 77 startuje z
Washingtonu
do Los Angeles

Na palubě tohoto letadla nastupuje 5 arabů
U přepážky uvedly svá jména a vyzvedli si předem objednané letenky tyto letenky jak říkaly byli směrem ke spáse.
Jména těchto arabů byla tyto: Khalid al-Mihdhar ,
Majed Moqued ,
Nawaf al-Hazmi ,
Salem al-Hazmi ,
Hani Hanjour
Prošli celní kontrolou nic na nich nenašli podezřelého jen jakési papírové bedny sebou vezli a uvedli že v nich mají par dokumentů ve složkách.
Jestli tam byli nějaké dokumenty o tom se můžeme jen dohadovat.
Zkrátka do letadla nastoupili jako pasažeři.
Nikdo s cestujících netušil, že je to jejich poslední let
Když letadlo bylo ve vzduchu asi tak v 8.15 navigační věž strácí signál a 8,46 letadlo naráží do jižní věže WTC

9,37 boing č 57 na letu č 77 naráží do budov pentagonu.
Je zabito 64 pasažérů na palubě.



4,30






1.3.2015
Izrael tellaviv
15,35
V jednom obchodním centrálu na předměstí Tellavivu je v posledním patře v levé části malá místnůstka a v té sídlí nejbezpečnější a nejdokonalejší tajná služba světa a státu Izrael.

Nese název Mossad.
Tato tajná služba nepodléhá Vládě (knessetu) Mossad Samotný Vznikl už před 2. světovou válkou.

V 6š0. letech 20. stol se význačně zasloužila o to aby stát izrael fungoval na dále. V Období tzv Šesti dnní války dokázal mnoho své inteligence a tím zničil Egyptu veškeré letectvo .

Mossad jako Samostatná jednotka se podílela na lovu nacistických
Zločinců, kteří byli odsouzeni neznámější proces byl s Adolfem Eychmanem. V jeruzalémě roku 1961.
Nyní tato tajná špičková služba stála před těškým rozhodnutím A to takovím jestli má vyslat svého nejlepšího Agenta Moše shetoga do Afghanistánu.
Tento důvod byl aby se dnes sešli k zasedání a projednali to byli tu ti nejvišší důstojníci Benjamin Adnam a Netan Jahu.

Ve správě s toho sezení stálo




Zpráva č19/15 ze dne 1.3015
Afghánistán a Tálibán je Vysoce nebezpečný celému světu.
Jeho Agrese je tak Prudká, že je tak neúnosná.
Podle zdrojů Výme o rozvoji jaderných zbraní a to v předmětí Kábulu kkde se nachází v podzemí asi v hlobce 2. km Továrna na výrobu jaderných hlavic do ponorek a Atomových pum.
Je jasné, že se Afghanistán chystá na ozbrojený konflikt.
Když jsme chtěli vyjádření vlády od minystra vntra a obrany Mustafy hámida. 5ekl nám, že se nemáme ničeho obávat že žádné jaderné hlavice nemají a už vůbec emají Atomové pumy.
Pak jsme mluvili o nadcházejícím jednání OSN o míru mezi Ugandou a Rvandou a bylo nám řečeno, že by se Afghánistán rád podílel na Mírovém Vyjednávání.
Je zřejmé z našich zdrojů, že nastávájícíl roky budou pro budoucí běh světové politiky velmi náročné a těžké.
Tvář dnešního světa se dost změnila má hrubé rysy světa před 76 lety.
Spíše 77 lety. Kdy mnnoho lidí vědělo, že Adolf Hitler se chystá na válku. A že bylo zrazeno Československo tím ,že byla podepsána mnichovská dohoda.
V tomto dokumentu se psalo o připojení českého pohraničí k Německu kde žilo více než 60%Němců .
Dnešní svět už jen čeká až dojde nějaké podobné dohodě, která se bude dost silně podobat té mnichovské.
Tentokrát se bude týkat více zemí.
Na společné Olympiádě v roce 2013 Afghanský prezident Usáma bin Ládin prohlásil.
Chceme žít v míru s ostatními zeměmi a doufám , že seutkáme jen při sportovních kláních.

Podobná slova Pronesl Adolf Hitler v roce 1936 Na olympiádě v Berlíně.


Bagdádská rezoluce

Tato složitá a obšírná zpráva pokračuje přikládáme tzv Bagdádskou rezoluci týkájící se sunitů.
2Šíté a sunité by měli být sjednocení buď
Dobrovolně nebo násilím.

Pro nadcházející roky musíme být jednotní a připraveni na svatou válku jménem ohně a krve budeme šířit své náboženství a neustaneme dokavat nebudou nevěřící vyhlazeni.




Zahájíme svatý džihád jménem aláha a proroka muhameda.
Sestavíme tak silnou a mocnou armádu,
Která odolá nevěřícím a náš svět společnými silami bude očištěn a budeme moci volně dýchat, bez plevele, který nás pořád utlačuje.
Sjednocenní Všech islámských kmenů nám dá vybudovat tak silnou armádu, že okolní svět se bude chvět strachy a radši před námi padne na kolena.


Tato válka džihád bude naším konečným výtěztvím nad nepřáteli Aláha a Koránu.

Seznam lodí a zbraní na palubách bitevních lodí
Letadlová loď Muhamed
Výtlak 30000 tun.

Počet letadel na palubě 100
Většina letadel jsou létající pevnosti a nadzvukové stíhačky
Každé letadlo má trhavé výbušniny. a protitankovéstřely . S jadernými hlavicemi
Na letadlovou loď Muhamed se vejde 10000 mužů posádky.
Jsou zde i výsadkové helikoptéry a čluny.
Menší a ochraná plavidla.
Ponorky I.M.5n1
Mohou se potopit do hloubky 8000 m

Na jejich paluby se vejde 1000 mužů.
Jsou na jaderný pohon.
Letadlová loď Muhamed jich má 20
Tj., že v moři na ponorkách je 20000 mužů plně vyzbrojených

Miny ponorky Letadlová loď Muhamed jich má 50 na jednu Miniponorku se vejde 5 mužů jsou na jaderný Pohon
Dostanou se téměř všude
I mezi Bosporským tunelem, který vznikl přírodní cestou a dříve než byl bospor vybudován.
Autor fradiavollo, 09.10.2009
Přečteno 548x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to poměrně originální nápad tady na literu.
Kriticky: dal bych to víc do povídek a ty pravopisný chyby :-). Nevnímal jsem to úplně dokonale, ale nazval bych to spíš hrozba terorismu, nebo džihád o třetí světový tam není ani ň.

10.10.2009 20:56:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí