bezejména

bezejména

Anotace: .........

Dnes je zase jeden z těch dnů, kdy bych se dokázal skrývat v tvých hlubokých stránkách celé hodiny a nevnímat okolí. Jen tvořit tvůj neskutečný obsah, příběh jednoho šílence, který neví jak žít a stále něco hledá, postrádaje onu podstatnou informaci, co by to mělo být. Bloudím labyrintem života nahánějíc zuřícího Minotaura, který jak doufám má rozřešení na všechny mé otázky. Kdo bude rychlejší, já nebo on? Vrší přede mne další a další otazníky a já ho musím chytit dřív, než mě jejich množství nadobro pohřbí. Je až neuvěřitelné kolik let už mě tvé, nikdy neodmítající, stránky provází nehledě na to, jak šílený obsah tvořím. Někdy nahoře a jindy dole, jak zákon rovnováhy káže. Vše souvisí se vším a míra vzestupu odpovídá i velikosti pádu. Někteří možná namítnou, že by bylo rozumné zůstat v přijatelné výšce, aby výkyvy nebyly tak propastně rozdílné. Zní to moudře, ale myslím, že tato „moudrá opatrnost“ by byla na úkor poznání, kterému se vždy musí něco obětovat.
Autor Drappi, 05.11.2009
Přečteno 262x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí