Nenávist života

Nenávist života

Anotace: ....

Brouzdal jsem šerou temnou uličkou,plné lidské nenávisti a utrpení. Náhle však slyším dětský smích. Je má mysl opravdu tak rozpolcená ,že nedokáže uzřít správný směr.Jedné noci měl jsem sen o zářivém světle měsíčním,dopadající v odlesku pouličních lamp.Je to však skutečnost či pouhé snění? Moji city splývají ve sladké mučení,jenž rozvrací mě samé na hodiny,měsíce a roky.Tento pocit ,který převeliký je ztrácí mě ve smutném sevření,trýzní mě,pohlcuje až do posledních konců. Můj smyls nepravý se zdá,lidské touhy nezbaví se člověk lehce.Chtěl bych uzřít zbytky sil a postavit se jim,nechci dále ničit svůj osud ve spoutaném a v nesmyslném světe,který strádá mé poslání,již tak bídné.Náhle tichý,však silný šepot zaslechnu.Vichr zvedá se ,snaží se srazit mě až do největších hlubin.Hodlá se mnou skoncovat či ne?Skutečnost je omšelá, a mě sil se nedostává. Ten ukrutný pocit,jenž vlaje ve vzduchu,zahalí mě ve zvláštní sevření,plné otázek na něž odpovědi hledám,ačkoliv stále nenacházím.
Autor Alexei, 20.12.2009
Přečteno 252x
Tipy 3
Poslední tipující: hordekle, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí