Šťastný a veselý

Šťastný a veselý

Občas mám pocit, že na Vánoce se stal svět obětí komerční bouře. Procházím se ulicemi a dívám se do tváří uspěchaných lidí, kteří se ještě den před Štědrým dnem pokoušejí sehnat dárky pro své blízké.
Napadá mě, kolik lidí nemá stromeček, kolik z nich mají místo kapra jen smuteční oznámení a místo čtrnácti druhů cukroví jen stesk.
Připadala jsem si jako neuvěřitelný sobec - najednou mi Vánoce přišly jako strašně komerčně protlačovaný svátek - protože kolikrát jsem uvažovala o tom, kdo se nedožije těch svátků "radosti, lásky, odpuštění.." ( a bůhví čeho ještě)? Letos mě napadá, že tu s náma nebudou lidi, který máme rádi, že tu s náma nebudou nejen na Vánoce, ale že tu nebudou ani když budeme potřebovat obejmout, že najednou celý jejich život se vejde na kus papíru s nadpisem "Opustil nás..."
Mysleme na ty lidi - protože tohle mají být přeci svátky lásky a odpuštění (a nejen na Vánoce, protože láska nepochází jen z Vánoc). Mysleme i na ty, kteří nemají nikoho, kdo by je objal, je totiž důležité, aby se nikdo necítil sám (tak to má přeci o Vánocích být a my na to zapomínáme)... a taky - Vánoce nejsou jediná doba, kdy bychom měli dávat lásku a odpuštění. Vánoce jsou pouze symbol, žádnou zvláštní pozornost nezasluhují - mají nám jen připomenout, jak bychom se k sobě měli chovat v dalším roce...
Šťastný a veselý. Mam vás ráda
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 24.12.2009
Přečteno 309x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Simísek, 6thSun, její alter ego
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:o)

31.12.2009 00:11:00 | Bíša

Každý má někde někoho..ano..

24.12.2009 20:57:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí