Silvestr

Silvestr

SILVESTR
---------------------------------------------------------------

Je pravda, že úvahu je těžké napsat. Ovšem pokud se zamyslíme nad stručným, ale výstižným pojetím nějaké věci, dovedeme ji i zapsat. Tak teď mě třeba napadá Silvestr. Je to mužské jméno. A je to zároveň i svátek. Svátek, který lidé slaví už poněkud modernějším způsobem. Oznamuje přelom starého a nového roku. Ti, kteří Silvestr rádi nemají, asi si řeknou, že je to úplně obyčejný, pravda, i pracovní den. Někdo je ještě v práci až do odpoledne, jiný zase chystá chlebíčky, dezerty a víno, a děti vyspávají, aby mohly alespoň trochu také s rodiči slavit.
Já mám tento den docela rád. Abych trochu tuto úvahu osvěžil, asi v mých čtyřech letech jsem také vyspával celý den a naivně si po probuzení myslel, že ještě dostanu nějaké dárky. Štědrý den je však již za námi.
Inu, pokračujme dále. Nepiji rád. Alkoholu se velmi straním a bujarým oslavám, těm už vůbec nedávám přednost. Vždycky takhle až odbije půlnoc, vykouknu opatrně z okna a řeknu si:
"Tak, teď je všechno o rok starší a máme tu nový rok." A také si rekapituluji celý rok předešlý.
Jenže budeme mít rok 2010. A to je zajímavý rok, však se na něj podívejte. Když si čísla převrátíte, vzniknou z toho dvě nuly, jednička a dvojka. A od začátku nám začíná nové desetiletí. Proto Vám přeji, abyste si přicházející rok velmi užili a velmi se z něj těšili.
Tak ať se Vám v něm líbí!
Autor Zasněný básník, 29.12.2009
Přečteno 433x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Danik, Dev_LATea_princess
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:o)

02.01.2010 11:30:00 | Bíša

Danuško, moc ti děkuju :) i za překrásný dárečky :D :)

29.12.2009 13:40:00 | Zasněný básník

Moc pěkný počteníčko ;)

29.12.2009 13:30:00 | Danik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí