Lubim ta ?!

Lubim ta ?!

Anotace: Co se stane, když sem bez něj ...

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

Nedávno mi jeden kluk řekl, že když je zamilovaný, tak ostatní holky vnímá jen jako kamarádky. Já muna to odpověděla, že já taky. Problém byl v tom, že sem se mu svěřila s tím, že sem se jednou zachovala jako mrcha a rozešla se s klukem, kterého sem sice měla ráda, ale věděla jsem, že intr je plný kluků a nechtěla jsem ho zranit. Odpovědí mi byla otázka, jestli, když kluka delší dobu nevidím, tak ho podvedu. Samozřejmě, že ne, aleco když se prostě najde někdo jiný ??
Dost dlouho sem nad tím přemýšlela a došla jsem k možná špatnému závěru, ae přijde mi, že když se dva milují, nepodvedou se, ale záleží na tom, na jak dlouho je ten druhý jinde. Na týden ?? Měsíc ?? Rok ?? Kdo ví ... Týden se dá snadno přežít a pokud nedpovedu, nemilovala sem ... Měsíc se dá přežít, když podvedu, nemilovala sem ... Ale co delší doba ?? Co třeba celý hlavní prázdniny ?? Plno příležitostí k tomu se seznámit. Chodím ven s kamarádkami,na nákupy, na koupálko, ... Večer vzpomínám, ale přes den nebo když se dobře bavím tak na něj tolik nemyslím. A myslí on na mě ?? Jde to vůbec, vidět se po dvou měsících a milovat tak jako předtim ?? Jde, ale jen pokud si předtim opravdu miloval.
Na světě je podle mě, pro každého člověka víc těch ,,pravých´´ než jeden. A proto neodsuzuju ty, co se delší dobu s někym nevidí a prostě přestanou tak moc milovat ...
Zní to divně ?? Zní to jako názor coury ?? Tak tosem asi coura ...
Autor ona ..., 31.12.2009
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí