Vítání nového roku

Vítání nového roku

Anotace: Úvaha nad vítáním.Bráti s rezervou,citové rozpoložení dělá své..

Letos jsem poprvé od svého narození trávila Silvestr doma. Naprosto sama.Obyčejný večer. Pivo Radler, brambůrky a filmy. Na půlnoc jsem si připravila velký hrnek čaje a panáka Jelzina.
23:59 - pronesení přípitku, rekapitulace roku 2009, vize do roku 2010, plány
00:00 - panák vypit
00:01 - pozorování ohňostroje na balkoně s hrnkem čaje v ruce
00:08 - změna balkonu, pohled na louku za barákem
00:15 - změna balkonu, užaslý pohled na 9 lampionů přání
00:30 - poslední rachejtle
00:35 - telefonní hovor s rodičemi a bratrem
00:38 - the end
Tak mě tak napadlo..proč se ten nový rok vlastně tak vítá? Bude snad levnější chleba? Nová vláda? Jídlo pro všechny? Žádné AIDS? Globální oteplování? Vzdělání všem? Konec světové hospodářské krize?
Těžko!
Nebude nic. Jen si budeme muset zvyknout na jiné psaní roku. 2010. 20 a 10. Nic jiného se nezmění.
Tak proč mají lidé tak velkou zálibu vítat nový rok alkoholem, dělobuchy...?
Nebo si snad někdo uvědomí, že 1.1. je státní svátek. Že nejde jen o Nový rok, ale také o významný den? Den obnovy samostatného českého státu. Asi už si na to nikdo nevzpomene. Jsme jen zabráni do té posedlosti každý rok přivítat rok nový.
Kdybychom místo toho nakupování alkoholu, šampusu, rachejtlí a tuny jídla tyto peníze věnovali na charitu. Někdo by třeba i líbal zem, po které bychom prošli. Protože by po dlouhé době měl co jíst. Možná si bude moci koupit ochranu proti AIDS. Kdo ví...
Autor Kohai, 01.01.2010
Přečteno 371x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr, KeepTheFlameBurning
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí