Netradičně o Věcech

Netradičně o Věcech

Anotace: Jesus died for somebody's sins but not mine Meltin' in a pot of thieves Wild card up my sleeve Thick heart of stone My sins my own They belong to me, me (Patti Smith, Gloria)

Jeden chuj, co nikdy na svět neměl přijít, se tázal samotného Boha: "Co je cílém mé vlastní chujnosti?" Bůh hřměl, byl to týden nepřetržitých mračen, povodní v Čínské lidové republice a nestabilní měření radioaktivity družicí amerických tajných služeb nad územím Korejské lidové republiky a mnohonásobné šílenství v celém USA díky vraždícím studentům. Snad jen pan Havel by dodal: "Hm ehm Mír". Lidé se zabíjeli na potkání, ani soused souseda tvého souseda nezůstal bez šrámů. Tvá kočka co tak ráda běhala v noci po žebříčku ven z baráku na lov, se jedné letní noci nevrátila. Sežral jí vlk nebo pohltil kapitalismus a nejspíš rozděluje mírové zásoby krys v kanálu, které ovšem byli zabity brutálně na nervovou soustavu útočícími jedy, následkem čehož kočky zhynuly ve své kočičí prostotě, samotny, bez svých granulí, páníčka a novin na chcaní. Jak už bylo řečeno, Bůh hřměl a lidé se neměli rádi. Po dlouhých týdnech hřmění, se Bůh zamyšleně podíval na toho chuja, který nemá jméno, jelikož chuj si jméno nezaslouží. Po chvíli svolil: "Copak nevidíš, ty chujskej sajrajte, co je smyslem tvého života?" řval jak pominutej, díky čemuž se v Indickém oceánu spustilo zemětřesení o síle 14 stupňů Richterovi stupnice, což vyvolalo tak mohutnou vlnu tsunami, že spláchla vše na sever k čínským hranicím, až na území Korejské lidové republiky, které se voda bála, a ze které je teď díky tomu ostrov. "Ne nevím, ty božskej joudo". Bůh si chuje dále nevšímal. Avšak chuj se díky své vy-piss-chujnosti nehnul od dveří Bohova baráku. Po třech měsících měl takovej hlad, že zaťukal na dveře. Dveře se pomalu otevřeli, stál v nich Bůh v trenýrkách s červenými srdíčky, tílku, ponožkách a pantoflích a cpal se dvojtým hamburgrem z McHuman. Tam dělaj hamburgery z lidí, z těch co nevěří v božskou smrt, vlastní smrt, konec, nepřežití, prázdno, zatemnění, zničení, destrukci, vymizení a vesmír. Chuj se očividně vysral na úctu k Bohovi a zeptal se ho přímo: "Co je ten smysl?" Bůh si usral, vytáh svůj klitoris a pochcal chujovi hlavu. Potom s ledovým klidem prohlásil: "Neptej se a chcípni".

http://nd01.blog.cz/574/992/d4d3d41d37_44920675_o2.jpg
Autor humus, 14.01.2010
Přečteno 419x
Tipy 5
Poslední tipující: dead-head, al-pacino
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a taky hodně vy-piss... :-D síla!!!

18.11.2010 14:14:00 | Lagedama

nesouhlasím s Lilien. Je to naopak vkusné.

17.09.2010 01:15:00 | Pantagruel

skutečně sprostě dementní

14.02.2010 01:10:00 | Lilien

tenhle bůh je fakt docela degén. takovýho snad ani nemá smysl si pěstovat, nechť si pojde bez věřících.

23.01.2010 16:39:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí