Sny

Sny

Anotace: Co to jsou vlastně sny?........

Jsou tak skutečné, jako by existovaly. Jenže pravé nejsou.


Jen si večer lehneš do postele.Nejdřív jen tak ležíš,potom pomalu zavíráš oči a pak už svět kolem sebe nevnímáš.Najednou se ocitáš ve světě, který je jenom tvůj a nikdo jiný ho nezná.Tenhle svět je totiž ten nejmocnější ve vesmíru- je to svět snů.Tady vyplouvají na povrch tvoje nejrůznější přání.Když toužíš po rozkvetlé louce nebo po noční obloze, tak je ve snu najdeš.Ale ve snech číhá i nebezpečí.... . Někdy padáš do hluboké propasti a někdy tě pronásleduje vrah.Co vlastně jsou sny??? A co nám říkají ????? Sny jsou různé.Pokud padáš do propasti, může to znamenat, ře tě v podvědomí něco trápí ,a že se na tomhle světě necítíš dobře, Když se ti zdá o něčem po čem toužíš(př: Louka plná květin).Někdy se ti může zdát i o lásce, když se ti zdá o někom koho znáš, tak taky podle snu můžeš poznat co k dané osobě cítíš.Sny jsou velmi zvláštní.
Nikdy nevíš dopředu co se ti bude zdát, neví to nikdo.Je to jako by před tebe někdo postavil televizi a pustil ti nějaký film, a ty nebudeš vědět co to je za film ,neznáš ho, je to pro tebe prostě překvapení, někdy příjemné a někdy nepříjemné.Ano sny jsou něco co cítíš v podvědomí, ani o tom nemusíš vůbec vědět, ale podvědomě tě vždycky zavedou na nějaké místo, které znáš,nebo si ho jen tak představuješ.Na snech je úžasné to, že tam dostaneš i to , o čem víš, že to v realitě nikdy mít nebudeš(př: Láska).Ve snech je možné úplně všechno.Můžeš mít dokonce i křídla a odletět od všech problémů, které tě trápí.Tak už jen leť, protože až se ráno probudíš, sen bude pryč a starosti zpátky.Užívej si štěstí dokud můžeš.................
Autor veveoranzovka, 15.01.2010
Přečteno 316x
Tipy 2
Poslední tipující: Sýkorka07
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na snech je úžasné to, že tam dostaneš i to , o čem víš, že to v realitě nikdy mít nebudeš(př: Láska)

-to je blbý :(

15.01.2010 23:38:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí