Malefatta?

Malefatta?

Anotace: Dnes..

Je zločin přestat se ovládat? Vím, že není správné vrazit někomu facku "jen tak", ale když nic jiného nepomůže? Vím, že člověk o kterém to je to bude číst. Omlouvám se za to, mělo to být o dost míň, ale prostě sem se neovládala! Jsem taky jen člověk a je toho na mě MOC! To nemám právo někdy selhat? Vím, že už jsem selhala dost, ale teď se to na mě vše nabaluje a už to prostě nedávám!! Ještě když si někdo rýpne, tak to už mě ruka začne svrbět.. Vždy se ovládnu, ale teďka se mi to prostě nepovedlo! Vím, že za vše co teďka je si můžu sama, ale proč mi to dělají lidi ještě těžší?? Jo, jsem protivná na všechny kolem sebe. Ječím po lidech které miluju. Ale snažím se to omezovat! Snažím se být hodná, ale kde mám tu sílu brát?? To prostě nejde jen tak si ji "vycucat z prstu".. Buď na mě hodný prosím.. Vím, nezasloužím si to.. Ale jen tak to bude zase fajn.. Jen tak se vrátím do normálu.. Pokus se mě očas jen tak obejmout a nic neříkat.. A promiň mi ten dnešek.. Nechtěla jsem..
Autor FinePartita, 25.01.2010
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí