Hrdost

Hrdost

Anotace: Budu rád, když vyjádříte svůj názor...

Všechny ty mladý (i starší) kluky s holou hlavou (i bez), co se na té pomyslné „křižovatce“ vydali rázným krokem vpravo bych naložil do dobytčích vagonů a poslal na dlouhou cestu bez zpáteční jízdenky. Zažít si, ne to nebylo žití, strávit pár týdnů, možná měsíců „tam“, kde by se ta jejich HRDOST svíjela, skučela a sténala v blátě nasyceném jejich krví. A až by přede mnou klečeli, majíc podobu živých mrtvol, „lidských“ trosek, zbavených i posledních zbytků lidskosti, v jejich očích by byl jen prázdný, dlouhý a studený tunel strachu a zoufalství…klečeli zesláblí na pokraji fyzických i psychických sil s duší totálně zjizvenou panickým a neustálým strachem o udržení posledních podlomených zbytečků toho, co dokazuje, že žijí…ale nebyl bych jako ONI, nekopl bych je okovanou botou do obličeje, dal bych jim „svobodu“ a věděl, že jejich lidské duše by navždy zůstaly tady, že se už nikdy v klidu nevyspí, neuniknou těm šíleným a neodbytným vzpomínkám…že už nikdy nenarovnají svůj hřbet…
Autor Tomíno..., 27.01.2010
Přečteno 400x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsou bezcitní. Otázkou zůstává, jestli se dá tato chyba softwaru nějak opravit.

04.12.2012 10:14:44 | Kyška

pampelce: Ne, stejní ne. Šlo o vyjádření toho, že větším trestem než-li smrt tam bylo žití...a oni by si zasloužili trest největší...ale je to pouze můj názor...

06.09.2010 23:51:00 | Tomíno...

Podle mě je to vyjádřené "hezky". Nejvíc mě rozsekávaj ty náckové, co se jedou do Osvětimi či Terezína podívat a smějou se tam. Polovina z nich by byla mezi prvními...

12.04.2010 22:30:00 | KLARISA

tak nějak... se člověk stává stejným jako oni,ve svý fantazii, což.

30.01.2010 12:16:00 | pamp_elka

Je to hodně drsný.
Možná by stačilo, aby ti drsní hoši prošli základní vojenskou službou. Pak by už nechtěli nosit kanady a hrát si na nácky.

28.01.2010 10:13:00 | UCET KE ZRUSENI

a co když se vydají rázným krokem nalevo? výňatek z médií - vláda je zděšena nárůstem radikalismu v ČR a potažmo v Evropě... já ne, já to chápu

28.01.2010 09:15:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí