Pohled

Pohled

Anotace: .............

Taky jsi, myslíte? Že svět má několik pohledů, že ten pohled, který máme právě teď a tady, že může být jiný. Stačí se dívat jinak a hned vidíte ve sněhu, stopy yettiho, na nebi vidíte létat draky. Každý z nás, má tolik možností jak vnímat svět. Neustále se mění. Že svět se najednou může proměnit v povídky z nezávislých filmů. Změnit střih, klapky, barvy, ať se nás život stane uměleckým dílem.
Potom se objeví v životě člověk, který přijde se svým příběhem, povídkou, celovečerním filmem a my hned píšeme jiný scénář. Chtít vidět něco, co nelze vidět. Ale chybí kamery a herci. Tak skončíme s malířským plátnem, digitálním fotoaparátem nebo oblíbenou knížkou. Máme hned jiný pohled na svět. Cítíme se jak Alenka v říši divů. Vidíme najednou věci, který ostatní nevidí a vypadáme jak blázni, mimové ve svém světě. Někdo se někdo ztratí, v křižovatkách života, ale je možná že se objeví jako barevný motýl na květince. Nemusí skončit jen v šedém šuplíku jako ostatní. Stačí se dívat jinak.
Slepý může být slepý i když vidí realitu.
Autor Vlk v rouše, 31.01.2010
Přečteno 484x
Tipy 28
Poslední tipující: la loba, Metal Lady, sluníčko sedmitečné, Aren, Laivindia, Lenullinka, Cassée Moteur, enigman, *whatsoever*, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já s tím v zásadě souhlasím, ale spíš se mění náš pohled, či nám někdo změní pohled- no dobře společnost se taky vyvíjí a včera není dnes a zítra není předvčírem, (a já si toho Wericha nepamatuju)

15.02.2010 22:55:00 | ewon

Já si naopak myslím, že svět je pokaždé jiný, stačí se malinko pootočit a uvidíš duhu...Také si myslím, že svět je dán barvou našich očí:) A vůbec ze všeho nejlepší je to, když objevíš člověka, který Ti pomůže rozšířit spektrum barev:)

05.02.2010 21:15:00 | Sunny

:) Víš :)

01.02.2010 13:08:00 | Cassée Moteur

má...

01.02.2010 12:26:00 | enigman

:+))

31.01.2010 22:16:00 | Bíša

myslim, že svět je jenom jeden a nemění se.
to co se mění je, jak ho lidi vidí.

31.01.2010 20:29:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí