Odkaz Karla Kryla

Odkaz Karla Kryla

Anotace: Bolševik a strach se snoubí dál...

Sbírka: Furt v prdeli

Je teskný večer Karla Kryle!Pole luky háje sněhem pokryté a rampouchy od zimy třeskuté se lesknou jako brilianty...40let jsme mlčeli...my s klidem dalších 20 let mlčíme a o kosti se rveme..stále zaujímáme postoje místo, abychom stáli..pořád se utvrzujeme v lepší zítřek.Rádi bychom žili s pravdou, ale se lží nejsme rozvedeni..
Autor Deutschmann, 01.02.2010
Přečteno 403x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...což teda neznamená, že by člověk neměl /byť -možná-zbytečně/ říct, jak to vidí, a udělat, co považuje za správný

05.02.2010 09:28:00 | pamp_elka

.....obávám se, že je to tak, že *lepší budoucnost* jako že všecko bude od jistého okamžiku či akce růžový nenastane nikdy - vždycky se zbavíš jednoho problému a do vzniklého prostoru se nahrne další; pomůžeš jedné vrstvě obyvatelstva a někdo jinej si pohorší; je to jako v rodině - o vánocích se semknou a cítěj, jak k sobě patří, proti společné újmě se semknou, ale v pondělí ráno se pohádaj, kdo půjde dřív do koupelny..... Jaksi - lze předefinovat pojem *problém* /třeba s tím, že v Somálsku či Rwandě je ve významných ohledech mnohem, mnohem hůř/, lze se snažit se všema problémama něco udělat - avšak bez iluzí, že by se vždy všechno líbilo všem...do tý koupelny vždycky půjde někdo poslední a pokud nenajde pochmurnou radost *moudřejšího, kdo ustoupil, křesťanského či stoického či bůhvíjakého filozofa*.................../no, samozřejmě, že v rozumnejch rodinách se vyvažuje, aby nikdo nebyl opravdu branej u huby; ovšem stejně se nakonec třeba ukáže, že otec rodiny má druhej byt s milenkou, protože se prostě chce víc pobavit, anebo že pod podlahou je mrtvola./...

05.02.2010 09:27:00 | pamp_elka

Nemyslím, ze jsem to zobecnil...tak to vnimam tak to vidim kolem sebe...mne nevadi komunista, pokud byl je a bude komunistou...mne vadi bolsevik!ten je ve vsech stranach napric spektrem a je nebezpecny...Karel Kryl to vedel a jeho odkaz by mel, na rozdil od V.Havla, zit v kazdem z nas dal jako memento...

01.02.2010 20:28:00 | Deutschmann

možná spíš básnička
přijde, že ti co byli silně proti komunisticýmu režimu by byli (nebo jsou) proti tomuhle (jakorát doufám, že míň). PS: člověk by neměl zobecňovat. A tyhle dvě věci jsou zobecňovací.

01.02.2010 10:03:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí