2. dopis pro BIG D - toho neurotického vyšilovače

2. dopis pro BIG D - toho neurotického vyšilovače

Anotace: Text smazán autorem 31.12.2005 - čili druhý pomník 3.2.06: Pane, já plním slib a nevšímám si Vás -> a Vy -> ?

Autor Hary_nš, 08.12.2005
Přečteno 414x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ok big D, jsi zajisté velice "inteligentní" mladý muž o čemž svědčí samozdřejmě tvůj "slušný" výběr slov a také to by sis měl ujasnit že když už o někom--jako např. o harym_nš tvrdíš že je lesba. Lesba může být jen žena. Mno a také to že jsem tě dokázala pomluvit, aniž bych použila jedno jediné sprosté slovo. Jinak hodně štěstí na Harvardu.

02.09.2006 15:32:00 | marketa50

Hary, ztrácíš zbytečně čas.Ten člověk je fakt nemocnej a nevyřešíš to ani Ty, ani nikdo jiný.Jeden takovej už tu kdysi byl, tak před půl rokem, říkal si Vládce Hoven a měl navlas stejnej slovník. Admin ho po všeobecném pobouření sice odmazal a znemožnil mu přístup, ale vsadím se, že je to ten samej,jenom pod jiným nickem.V.H se vyjadřoval výhradně pomocí analní části těla,tenhle si vybral zase jinej orgán, ale v podstatě je to totéž. Nejlepší je nevšímat si toho a nereagovat, on už vyhnije sám.Každou návštěvou jeho věcí a každou reakcí na ně mu působíš akorát potěšení, že může zase na někoho zvracet ty svoje výlevy.Kašli na něj,je to svým způsobem chudák.

09.12.2005 16:57:00 | Branwen1

Neřekla bych to lépe :o)

08.12.2005 15:32:00 | michala

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí