Není olej, jako olej

Není olej, jako olej

Anotace: Porovnání výměny oleje s výměnou pertnerky

Sbírka: Povídky vysloužilého barmana

Citové problémy míváme občas všichni, nezáleží na vzdělání, společenském postavení a zatím pozoruji, že ani na věku. Nevím proč jsem si dnes vzpomněl na příhodu, která se mi stala před deseti lety. Tenkrát jsem chodil s hezkou dívkou, kterou jsem měl rád a ona mě milovala (nebo to uměla předstírat takovým způsobem, že jsem předstíraní nepoznal). Nicméně stalo se to, co se po kratší či delší době stane téměř vždycky - chcípla nám láska. A já se tenkrát trápil přemýšlením, jestli se mi chce vztah zachovat, přetrpět a čekat až se stane něco nečekaného, nebo se pokud možno bezbolestně rozejít. Ten den, který mi bez přehánění poznamenal život jsem byl u známého v jeho autoservisu měnit olej. On ležel pod autem, pořád mi něco vyprávěl a já si přemýšlel o svém problému. Jak jsem si tak dumal a občas zamručel hmm, aby měl pocit že ho poslouchám zaregistroval jsem, že ztichl. Povídám "říkal jsi něco?" On na to "Říkám ti, že nemáš vypouštět vyjetý olej, pokud nemáš po ruce plechovku s novým" V tu chvíli mi to docvaklo. Zatím se rozcházet nebudu.
Mám nutkání za ním teď po deseti letech dojít a zeptat se co se má dělat, když olej vyteče neplánovaně a stejně kvalitní se nedá sehnat. Tuším co mi odpoví: Zatím tam nalej podobný speciál jako jsi používal dřív a pokud ještě někdy seženeš ten super, tak ho hned vyměň - rozhodně nečekej až bude ten původní vyjetý... Nejsem žádná fajnovka a vím, že většina řidičů střídá "jen" různé druhy speciálů a jsou spokojeni a fungují stále. I já zas určitě budu, zbývá mi totiž jediné: Udělat to tak a radovat se z toho, že oproti ostatním jsem měl to štěstí, že mám co porovnávat...
Autor Švimbi, 02.03.2010
Přečteno 306x
Tipy 2
Poslední tipující: ilona, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dosavadně neměním!Asi jsem ujetá.Však mám to tak ráda!To,když jsme pospolu:)))

31.03.2010 15:45:00 | ilona

Mno, *partnerství* /u tohoto slova mne totiž hned napadne asociace *obchodní*, nebo - chcete-li - *láska* je cosi velice užitkovýho a dočasnýho koukám...... Jen rodičovství a sourozenectví je přes veškerý proměny stabilní...

Anebo si dovedete představit, že bych vyměnila děti nebo ségru, protože *ty dosavadní jsou už nějaký jetý*?

Anebo...

02.03.2010 11:35:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí